ומה עם המשותפת?

סער וחבריו זועמים: הזהרנו את בנט מסילמן

חברי מפלגת תקווה חדשה זועמים, לדבריהם, הם הזהירו מזה זמן את ראש הממשלה בנט, מכך שסילמן היא החוליה החלשה והוא הבטיח לטפל • וגם: האם הם יתנו יד לתמיכת 'המשותפת' בממשלה? (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
סער, אלקין וסילמן (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

המשבר הקואליציוני החריף: במידה והממשלה הנוכחית תיפול, מן הסתם המפסידים הגדולים, יהיו חברי מפלגת תקווה חדשה, שרובם כך נראה על פי הסקרים בחודשים האחרונים לא ייכנסו לכנסת הבאה במידה ויהיו בקרוב בחירות.

על פי הדיווח הערב (רביעי) ב'כאן חדשות', חברי המפלגה זועמים. לטענתם, הם הזהירו את ראש הממשלה בנט במהלך השבוע האחרון - מעידית סילמן.

לדבריהם, הם ראו שמחזרים אחריה והם ידעו שהיא שוקלת פרישה. ב'ימינה' אמרו לחברי תקווה חדשה, כי הם מטפלים בסילמן.

גורם בתקווה חדשה מסביר, שהמשבר הזה באחריות של בנט והוא גם צריך לשאת בתוצאות של המשבר.

ב'תקווה חדשה' הבהירו, כי למרות הרצון הרב להמשיך עם הממשלה הנוכחית, הם לא יתנו יד לתמיכת הרשימה המשותפת בממשלה הנוכחית. והם לא יסתמכו גם מבחוץ על הרשימה המשותפת.

כזכור, הבוקר הודיעה חברת הכנסת ויו"ר הקואליציה, עידית סילמן כי תפרוש מהממשלה, בהודעת הפרישה שמסרה לראש הממשלה בנט כתבה כי "ניסיתי אחדות, כאחת שבאה מעולמות הטוב המשותף, עמלתי רבות עבור הקואליציה הנוכחית. לצערי לא אוכל לתת יד לפגיעה בזהות היהודית של מדינת ישראל ועם ישראל".

הערב חשף הפרשן הפוליטי עמית סגל כי חבר כנסת נוסף במפלגת 'ימינה' שוקל לערוק, "אביר קארה ניהל לאורך היום מגעים של שעות עם שיקלי וסילמן שבהם ניסחו הסכם להתפלגות מימינה והקמת סיעה", טען.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר