התעלמות מוזרה

השר ניצן הורביץ "שכח" את הפיגוע בב"ב

שר הבריאות ניצן הורביץ פרסם הבוקר בחשבון הטוויטר שלו התייחסות לפיגוע הירי בתל אביב כשהוא מתייחס למקומות הפיגועים בחודש האחרון אך מתעלם מבני ברק (חדשות בארץ)

(צילום: פלאש 90)

שר הבריאות ניצן הורביץ ממרצ, פרסם הבוקר (שישי), בחשבון הטוויטר שלו התייחסות לפיגוע הירי בתל אביב, כשהוא מתייחס לזירות הפיגוע של החודש האחרון ומתעלם לחלוטין מפיגוע הטרור הקשה בבני ברק. הציוץ זכה לביקורת של הגולשים ש"הזכירו" להורביץ את הפיגוע בבני ברק.

"הטרור המחליא לא ישיג את מטרתו. נאבק יחד בשנאה הרצחנית כדי להבטיח בטחון בתל אביב, בחדרה, בבאר שבע - בכל פינה בארץ, ונמשיך לחזק את החיים המשותפים כאן. ימין ושמאל, יהודים וערבים - יחד נגד הטרור. משבח את כוחות הבטחון וצוותי הרפואה שעשו עבודה מעולה. הלב עם הפצועים ומשפחות הנרצחים", כתב הורביץ.

ח"כ מיכאל מלכיאלי הגיב להורביץ וכתב, "פיגוע רצחני בבני ברק שבו נטבחו אנשים הי"ד נשכח מחוסר תווים. לך!!!".

ח"כ יעקב אשר הגיב אף הוא לניצן הורוביץ: "שר הבריאות כל כך טרוד באכיפת בג"ץ החמץ על בתי החולים, שהוא 'שכח' לציין בהודעתו המפורטת על גל הפיגועים את הרוגי הפיגוע בעיר בני ברק. בושה וחרפה!".

בתגובה לביקורת שכתב על הציוץ עיתונאי כיכר השבת, ישי כהן, השיב הורביץ, "ישי ידידי. בטרור נאבקים בשותפות גורל - חילונים ודתיים, יהודים וערבים, בכל ישוב ובכל מקום בארץ. עצם הטענה שיש כוונה להפריד בין קורבנות טרור, בין דם לדם, אינה ראויה, ופוגעת במטרה המשותפת לכולנו, ובכבודם של קורבנות הטרור. חבל".

כזכור, הפיגוע בבני ברק היה אחד הפיגועים הרצחניים ביותר בחודש האחרון עם חמישה הרוגים. ביום שלישי שעבר, החל המחבל דיא חמארשה את מסע הרצח ברחובות העיר בני ברק. המחבל, בן 26, תושב הכפר יעבד עבד בבניין בבני ברק, ובעברו ריצה עונש מאסר בכלא הישראלי. תחילה, הוא עצר את רכבו ברחוב ז'בוטינסקי ופתח בריצה לרחוב השניים בבני ברק, כשהוא מצויד ברובה M16, שם החל לירות לעבר התושבים והעוברים ושבים ברחוב, שם ירה בשני בני אדם, אזרחים זרים, שישבו בפתח החנות, שבפינת רחוב השניים וביאליק.

באורח נס, הוא לא נכנס אל החנות שדקות לפני כן נכנסו פנימה מספר ילדים. לאחר מכן הוא ניסה לירות בבחור ישיבה שרץ אל בניין סמוך וברוכב אופניים שחלף בסמוך, אך בגלל תקלה בנשק הוא לא הצליח לירות. לפתע הגיע רכב, בו נהג הרב יעקב שלום הי"ד, אב לארבעה, תושב רחוב ביאליק הסמוך, המחבל צעק לבעל הרכב לעצור וירה בו למוות.

משם הוא המשיך בריצה, נכנס לתוך בניין - ויצא ממנו לאחר מספר שניות. הערכה היא שהוא ניסה להיכנס לתוך אחד הבתים אבל הדלת היתה נעולה. מהבניין, המשיך המחבל בריצה וניסה לירות ברוכב אופניים נוסף - אבל בגלל מעצור בנשק, הוא שוב לא הצליח לירות והרוכב ניצל בנס ונמלט מהמקום. המחבל המשיך בריצה וניסה לירות באזרחים נוספים, אך בגלל תקלה בנשק הוא לא הצליח.

במהלך מסע הרצח של המחבל הוא אף ניסה לירות בילדה, שתועדה במצלמות כשהיא רצה ובורחת, אך גם שם הנשק לא עבד לו והיא ניצלה בנס. לאחר מכן, כשש דקות מתחילת האירוע, הגיע המחבל לרחוב הרצל, שם ירה ברב אבישי יחזקאל הי"ד, שטייל עם בנו הקטן וניסה להרדים אותו, ובגופו גונן על התינוק הקטן, שעה שהמחבל יורה בו למוות.

המחבל, המשיך לרוץ ברחוב וכשהגיע לפינת רחוב ז'בוטינסקי, הגיע למקום אופנוע משטרתי ובו שני שוטרים, רס"מ ע' ורס"מ אמיר חורי ז"ל, הם ניהלו קרב יריות עם המחבל, הצליחו לחסלו - אך רס"מ אמיר חורי, נפגע מהירי ומותו נקבע בבית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר