מפגש מפתיע

ראשון לציון: ראש העיר קרא לילדי העיר ללמוד מהרבי

בלשכתו בראשון לציון, אירח ראש העיר את 48 שליחי חב"ד בעירו והודיע כי מכריז על יום הולדתו של האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל כיום חינוך בעיר, לאור מורשת ישראל (בארץ)

שלמה מן | כיכר השבת |
השלוחים וראש העיר, בלשכתו (צילום: פיני מרגלית)

מעמד בלתי שגרתי בראשון לציון: ראש העיר רז קינסטליך אירח בלשכתו 48 רבנים, המכהנים כשליחי חב"ד בשכונות הפרוסות ברחבי העיר, למעמד חגיגי שבסיומו חתם על "מגילת החינוך" לכבודו של הרבי מליובאוויטש זצוק"ל, שהשבוע צוין 120 שנה להולדתו.

בקריאתו ציין ראש העיר כי "גישתו הייחודית של הרבי לחינוך מוצאת ביטוי בפנייתו להורים שישקיעו זמן קבוע מדי יום למחשבה לחינוך ילדיהם לאורה של מורשת ישראל, לערבות הדדית, אחריות אישית, צדק, יושר, מוסר ואמת. ‏‎יסודות אלה, שלא ניתן לוותר עליהם, לא זו בלבד שיסייעו לילדים להצליח בסביבת עבודה תובענית, אלא הם אף יעזרו לנוער שלנו לפתח מעורבות בקהילות שבהן הוא חי ולתרום להן.

"ביום זה נשתדל כולנו להעצים את קריאתו לתיקון עולם, להשתתף אישית בחזון הגדול שלו, חזון אחרית הימים, חזון של תקוה, שלום ואהבה, להשקיע מאמץ לחינוך אמת ולהעמיק את היסודות הערכיים לקיומה של החברה כולה בישראל ובעולם כולו, ולהכנת העולם לגאולה הקרובה".

את ההתכנסות פתח שליח חב"ד ורב קהילת חתני פרס נובל הרב אריאל גורן שדיבר על החשיבות הרבה שהעניק הרבי לנושא החינוך, שהוא לא רק כלי להקניית ידע, אלא בעיקר כלי להטמעת ערכים חיוביים. הוא סיפר כיצד בשנות ה-70 הממשל בארה"ב החליט להקדיש את יום הולדתו של הרבי כ"יום החינוך", וכי מאז ועד היום, כל נשיאי ארצות הברית, ו-50 מושלי המדינות בארצות הברית, חתמו על הצהרת יום החינוך. מדינות נוספות הלכו בעקבותיהם, כמו קנדה, ארגנטינה, אוסטרליה, אנגליה וצרפת.

דברי ברכה נשא רב קהילת חב"ד בעיר הרב מרדכי צבי דוברבסקי שדיבר על היום הסגולה המיוחד, יום הולדתו ה-120 של הרבי, ועל השפעתו בעולם באמצעות אלפי שליחיו ברחבי תבל.

השליח הראשי של חב"ד בעיר הרב יצחק גרוזמן סקר לפני ראש העיר את פעילות השלוחים בעיר, וסיפר על התוכנית להגברת הפעילות בהמשך. הוא קרא את "מגילת החינוך" עליה חתם ראש העיר שבירך את חב"ד בעיר על פועלם הרב, וביקש להביע את הערכתו לפועלה הגדול של תנועת חב"ד בראשל"צ למען הקהילה, בשליחותו ובהשראתו של הרבי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר