אחרי האירוע המוחי

"אפשרי"; פריג' יפרוש מהחיים הפוליטיים?

השר לשיתוף פעולה איזורי, עיסוואי פריג' ממפלגת מרצ הודה היום כי בעקבות מצבו הבריאותי הוא שוקל פרישה מהחיים הפוליטיים; "צריך לחשוב על הבריאות, הילדים והאישה" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יפרוש? פריג' (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

השר לשיתוף פעולה איזורי, עיסוואי פריג' ממפלגת מרצ הודה היום (ראשון) בריאיון לאסף ליברמן וקלמן ליבסקינד ברשת ב' כי הוא שוקל פרישה מהחיים הפוליטים.

כזכור, לפני כחודשיים עבר השר אירוע מוחי קל ופונה לבית החולים איכילוב, ארבעה חודשים קודם לכן, בעקבות ויכוח במליאת הכנסת חש לא בטוב ופונה.

למראיינים שהתעניינו בשלומו אמר: "אני לא כמו פעם אבל נחזור, כל עוד אני מדבר איתך וצלול הכל בסדר". על האירוע המוחי שעבר אמר: "מה לעשות, זה חלק מהחיים. בחרנו מסלול שצריך לשמור על עצמנו".

פריג' טען כי "ללא שום ספק", האירוע המוחי שעבר קשור בסביבת עבודתו הלחוצה, "זו התנהלות אישית. אני אדם שחושב מהבטן, אני אמוציונאלי ויש לזה השלכות".

"בעקבות האירוע", הוסיף, "אתה מסיק מסקנות ומתחיל להתנהל בצורה יותר מחושבת. הגוף והשכל משתנה אוטומטית. אתה פתאום רגוע יותר, יש גם שינוי באורח החיים שלי, אני מרגיש את זה בחיי היום יום גם ברמת החשיבה. כשאתה אומר משהו אתה צריך לחשוב לא רק על העתיד אלא על ההווה, על הבריאות, לחשוב על הילדים והאישה".

במענה לשאלה האם בעקבות מצבו הבריאותי הוא שוקל פרישה מהחיים הפוליטים אמר כי "בהחלט, זה נמצא אצלי בצורה בולטת. אומר דוגרי", ענה, "אתה אומר אם בעוד חודשיים תמצאו אותי בבית אל תתפלאו, הכל אפשרי", עם זאת, סייג: "אבל יש לנו גם חובה פוליטית".

בנוגע למצב הביטחוני המתוח והסנקציות על רצועת עזה אמר: "דברים שרואים מהממשלה לא רואים מהאופוזיציה, וזה גם המסר שראש הממשלה שלי צריך להבין... אידאולוגיה זה דבר חשוב ויקר, אבל צריך גם פרקטיקה ומציאות, לדעת איך לשלב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר