רוח מערבית סוחפת

עשרה נסחפו בים המלח, פעולות לחילוצם

מתנדבי יחידת חילוץ מגילות הוקפצו הערב לחוף נווה מדבר בעקבות דיווח על כעשרה שנסחפו במים. מספר הנסחפים המדויק אינו ברור ונמשכות הפעולות בחוף לחילוצם (חדשות)

(צילום: יחלצ מגילות)

מתנדבי יחידת חילוץ מגילות הוקפצו בסביבות השעה 20:00 הערב (שני) לחוף נווה מדבר בעקבות דיווח על כעשרה שנסחפו במים.

ביחידת החילוץ מדגישים כי בים המלח נושבת כעת רוח מערבית הסוחפת את המתרחצים לעומק הים. מספר הנסחפים המדויק אינו ברור בגלל שבחוף נוכחים מטיילים רבים ורק לאחר תיחקור וספירה אפשר יהיה לאמת את מספר הנסחפים.

באירוע מסייעים יל״מ יו״ש, הוקפצה יחידת להב״ה של כב״א עם סירת מנוע שצפויה להגיע בשעה הקרובה, כן הוזנק מסוק של משטרת ישראל וסירה פרטית של מתנדב מקיבוץ מצפה שלם. במקום כבר נוכח אט״ן של מד״א.

(דוברות המשטרה)

החילוץ הימי כעת מגיע לאחר חילוץ אחה"צ היום של מטייל כבן 60 שנפל מגובה בוואדי קלט ופונה באמצעות אלונקה, ואחרי לילה ארוך וקשה בו אותרו וחולצו 3 מטיילים בגילאי העשרה אשר טעו במהלך טיול בנחל אוג. בחילוץ הלילי איבדה היחידה את הרחפן התרמי שסייע רבות בקיצור זמני האיתור בנקיקי מדבר יהודה.

מתן מוראד, מפקד יחל"צ מגילות אמר: "מתנדבי היחידה פעלו כל הלילה על מנת לחלץ את המטיילים בשלום, עבדו כל היום, סחבו אלונקה לפנות ערב, וכעת פועלים בחילוץ ימי בתנאי מזג אויר מורכבים. מתנדבי היחידה בכושר טוב ומקווים לאתר ולחלץ את הנסחפים במצב טוב ובמהירות. אנו שבים וקוראים לציבור המטיילים לשמור על כללי הזהירות ולטייל לפי הוראות רשות הטבע והגנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר