יחד עם נסראללה

מפתיע? המופתי הירושלמי השתתף באירוע 'להשמדת ישראל'

המופתי לשעבר של ירושלים, עכרימה צברי, השתתף היום בוועידת יום ירושלים האיראנית שנערכה בקריאה להשמדת ישראל, באירוע השתתפו בכירים ומנהיגים בארגוני טרור (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
תמונה שפורסמה לקראת האירוע (צילום: ערוץ אל מידאן של חיזבאללה)

המופתי לשעבר של ירושלים, עכרימה צברי, השתתף היום (שלישי) בוועידת יום ירושלים האיראנית לצידם של בכירים בארגוני טרור, כך על פי הפרסום של אלחנן גרוניך ב'הקול היהודי'.

באירוע, שנערך בקריאה להשמדת ישראל, השתתפו מנהיג חיזבאללה, חסאן נסראללה, מנהיג החמאס, איסמעיל הנייה, מנהיג הג'יהאד האסלאמי, מנהיג החזית העממית ועוד בכירים רבים, ביניהם טרוריסטים מרחבי העולם המוסלמי.

בסרטון פרומו שפורסם טרם האירוע באחד מערוצי החיזבאללה, מוצגת השאלה: "האם מלחמה אזורית מתקרבת לאור ההתקפות על מסגד אל-אקצא?", בהמשך נראים צילומים של לוחמי חיזבאללה וטילים.

לצברי שכיהן כמופתי של ירושלים כ-12 שנה - עד לשנת 2006, יש היסטוריה ארוכה של תמיכה בטרור והבעת עמדות פומביות שנויות במחלוקת. בזמן האינתיפאדה השנייה הביע תמיכה בפיגועי התאבדות נגד יהודים, בהמשך, בעקבות פגישה עם מנהיג החיזבאללה הוא נחקר במשטרה, בעבר אף פרסם פסק הלכה על פיו אסור לפלסטינים לקבל אזרחות ישראלית.

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ' הגיב לחשיפה ומיהר לתקוף: "שירותי הביטחון של ישראל חייבים לעצור את המופתי עכרמה סברי עוד הלילה ולהעמיד אותו לדין. אני לא מעלה בדעתי שהקשר החזק של עבאס עם סברי והעובדה שהממשלה הזו תלויה בעבאס תמנע צעד ביטחוני קריטי כזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר