נאם בהר הבית

כתב אישום: איש דת ירושלמי שהסית לטרור

איש דת ערבי, תושב ירושלים, נעצר לאחרונה בחשד לפרסום דברי הסתה לטרור. המשטרה השלימה את חקירתה ומחר צפויה הפרקליטות להגיש נגד אותו איש את כתב האישום (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הר הבית, בימים האחרונים (צילום: Jamal Awad/Flash90)

משטרת ישראל השלימה היום (ראשון) חקירת חשוד, איש דת תושב ירושלים, שנעצר לאחרונה בחשד לפרסום דברי הסתה לטרור. מחר צפויה הפרקליטות להגיש נגדו את כתב האישום.

לפני כעשרה ימים (ב-22/4) נעצר לחקירה על ידי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים איש דת ערבי בן 56, תושב בית חנינא בירושלים.

המעצר בוצע בשל נאום שנשא וכלל תוכן של הסתה לטרור. על פי החשד, החשוד נשא את נאום ההסתה ברחבת הר הבית ובמהלכו ציין כי "שחרור מסגד אל אקצא ייעשה רק באמצעות נשק וכוח".

לאחר מעצרו, הועבר החשוד לחקירה בימ"ר ירושלים ומעצרו הוארך בבימ"ש מעת לעת לטובת מיצוי החקירה בעניינו. לאחר שמוצו פעולות החקירה כאמור, הוגשה בימים האחרונים נגדו הצהרת תובע, ומחר כאמור צפויה פרקליטות מחוז ירושלים להגיש נגדו כתב אישום בבית המשפט בירושלים.

בתוך כך, נעתר היום בית המשפט השלום בירושלים והאריך לבקשת נציג המשטרה בשלושה ימים את מעצרו של חשוד אחר, איש דת תושב לוד, שנעצר אתמול על ידי המשטרה. גם במקרה זה השוטרים עצרו את החשוד לחקירה בחשד לדברי הסתה במהלך נאום שנשא בשבוע החולף והופץ ברשתות החברתיות.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול עם יתר רשויות האכיפה, לחקירה וטיפול בלתי מתפשר בכל מי שינצל את מעמדו הציבורי והדתי להסתה לטרור, לאלימות ולהפרות הסדר הציבורי בניגוד לחוק", נמסר מהמשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר