לאחר שבועיים

כתב אישום נגד המחבלת הדוקרת מחיפה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי לנוער בחיפה כתב אישום נגד קטינה בת 15 מחיפה בגין מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה והחזקת סכין ממניע גזענות (בארץ)

הסכין בו דקרה המחבלת (צילום: דוברות המשטרה)

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי לנוער בחיפה כתב אישום נגד קטינה בת (15) מחיפה בגין מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה והחזקת סכין ממניע גזענות וזאת על רקע מספר אירועי טרור, שפקדו את מדינת ישראל בתקופה האחרונה.

על פי כתב האישום שהגיש עו״ד שגב אדלר, בחודש שקדם למועד כתב האישום, התקרבה הנאשמת לדת והתעניינה בנעשה במסגד אלאקצא בירושלים. באמצע חודש אפריל נודע לנאשמת כי תושב איזור ג'נין, איתו התכתבה באמצעות האינטרנט, נורה בידי כוחות הבטחון ומת מפצעיו. בעקבות זאת, לבשה הנאשמת את בגדיו של אביה, עטתה כאפייה על ראשה, הצטיידה בשני סכיני מטבח ובנוסף בסכין צלילה ואמרה לחברתה בשיחה טלפונית כי בכוונתה למות כ"שהידה".

לבקשתה, אחיה הצעיר, צילם אותה טרם צאתה מהבית. הנאשמת יצאה מהבית כשהיא מצוידת בתיק הגב ובסכינים, במטרה לפגוע באדם ממוצא יהודי ומתוך מחשבה שהאירוע יסתיים בכך שכוחות הבטחון יירו בה.

הנאשמת הגיעה לאזור גן הזכרון בשכונת הדר הכרמל בחיפה, והחלה לחפש אדם בעל חזות יהודית כדי לפגוע בו. עת פגשה הנאשמת באזרח ערבי בגן, פנתה אליו, אף שאין ביניהם היכרות מוקדמת, ואמרה לו שכדאי לו להתרחק מהגן עם ילדיו כי "תכף יהיה משהו לא טוב". בהמשך, וכשהיא מחזיקה בסכין הצלילה בנרתיק, הנאשמת הבחינה במתלונן (48), אשר שהה בגן הזכרון, ניגשה אליו מאחור, וחבטה בראשו עם אבן. המתלונן הסתובב לאחור, והנאשמת שלפה את הסכין, והחלה לנופף בה לעברו של המתלונן, שמעד ונפל על גבו, תוך שהנאשמת משמיעה סיסמאות בערבית התומכות בפלסטין, ובין היתר אמרה: "פלסטין שלנו ותשאר שלנו".

הנאשמת ניסתה לדקור את המתלונן בכל חלקי גופו, אך והמתלונן התגונן באמצעות בעיטות ברגליו. הנאשמת הצליחה לדקור את המתלונן פעמיים ברגלו ופעם אחת בידו. המתלונן הצליח לקום על רגליו, אך הנאשמת לא התרחקה ממנו, ואף זרקה לעברו אבן.

בשלב זה הגיע למקום כוח משטרה יחד אביה של הנאשמת. אביה של הנאשמת רץ לעברה, נטל מידיה את הסכין, והיא נעצרה בידי השוטרים. בשל מעשיה של הנאשמת, נגרמו למתלונן חתך רוחבי בכף יד ימין, חתכים שטחיים בירך ועוד, המתלונן אושפז יומיים, הוא נזקק למנת דם ופצעיו נתפרו.

התיק נחקר ע"י היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב כרמל במשטרה. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר