למי אתם מאמינים?

האלמנה: בנט רצה לבוא עם מצלמות; בנט: לא רציתי לבוא

לאחר שאלמנתו של יונתן חבקוק הי"ד טענה בראיון שראש הממשלה נפתלי שבנט ביקש לפגוש אותה אך רק עם מצלמות טוענים בלשכת ראש הממשלה כי הדברים אינם נכונים (בארץ)

האלמנה (צילום מסך)

לאחר שאלמנתו של יונתן חבקוק הי"ד טענה היום (ראשון), בראיון בחדשות 13, שראש הממשלה נפתלי שבנט ביקש לפגוש אותה אך רק עם מצלמות, טוענים בלשכת ראש הממשלה, כי הדברים אינם נכונים.

"לצערנו הרב, גורמים בעלי אינטרס ככל הנראה הטעו את המשפחות השכולות. הדברים שפורסמו מוקדם יותר היום, כאילו ראש הממשלה ביקש להגיע לביקור וסורב או ביקש להגיע בנוכחות מצלמות - לא היו ולא נבראו. לא הייתה כל פניה כזו, לא מצד ראש הממשלה ולא מטעם אנשי לשכתו", נמסר מלשכת ראש הממשלה.

פותחים את הלב לעשרת יתומי אלעד - כנסו לסייע>>

כזכור, אמרה האלמנה, "אתמול רצית לבוא לפגוש אותי אמרתי שאני לא מוכנה לראות אותך עם מצלמות, אמרתי לך אתה רוצה לראות אותי? תבוא פנים מול פנים בלי מצלמות".

"הדם של הבעל שלי נשפך אין פה משחקים, הילד שלי ראה את אבא שלו נרצח, הילד בן ה-6 שלי ראה את הבעל שלי נרצח. הדם של הבעל שלי על הידיים שלך ועל הידיים של המחבלים שאתה יושב איתם. מספיק ילדים יתומים. הילדים שלי יתומים. מספיק. אם זה היה פוגש אותך לא היית חושב פוליטיקה. תנתקו להם את החשמל והמים ותקחו להם את האזרחויות", זעקה האלמנה מדם ליבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר