המתיחות בירושלים

צביקה כהן: "אסור להפקיר את ביטחון הנוסעים ברכבת הקלה"

סגני ראש העיר ירושלים, צביקה כהן ואלישע פלג, סיירו בחדר הבקרה של הרכבת הקלה ודרשו הוספת אמצעי ביטחון כדי לשמור על תחושת הביטחון של הנוסעים ברכבת (אקטואליה)

(צילום: ללא קרדיט)

בעקבות הסרטונים השונים שפורסמו ברשתות שתיעדו אירועים חמורים שבהם ערבים איימו על יהודים ברכבת הקלה ולאור המתיחות הביטחונית הגוברת בירושלים, סגן ומ"מ ראש עיריית ירושלים צביקה כהן וסגרן ראש העיר ומחזיק תיק חירום וביטחון בעירייה אלישע פלג קיימו סיור מיוחד בחדר הבקרה של הרכבת הקלה.

הסיור התקיים לאחר הפיגוע האחרון בירושלים, שבו נפצע שוטר בפיגוע דקירה סמוך לשער שכם, ובמהלכו הם ביקשו לעמוד מקרוב אחר האמצעים השונים שמפעילה הרכבת למניעת אירועים מהסוג שתועדו.

בחדר הבקרה הוצגו בפניהם כלל האמצעים הגלויים והסמויים שמפעילה הרכבת הקלה, בתיאום עם גורמי הביטחון והגורמים העירוניים, על מנת להבטיח את שלומם של הנוסעים ברכבת הקלה.

סגני ראש העיר, כהן ופלג, דרשו לשמור על תחושת הביטחון של הנוסעים ברכבת, באמצעות הוספת אנשי אבטחה בתחנות ובמהלך הנסיעה ברכבת, תוך שהם מתחייבים לדאוג להקצאת המשאבים הדרושים על מנת לערוב לשלומם וביטחונם של תושבי ירושלים.

"אסור להפקיר את הביטחון של הנוסעים ברכבת הקלה", אומר צביקה כהן, "התמונות שראינו בימים האחרונים של ערבים שקריאות קריאות של אלימות ברכבת ומפחידים את הנוסעים, חייבות להיפסק. במהלך הסיור שלנו קיבלנו את הרושם שהאחראים בתחום הרכבת הקלה עושים מאמץ גדול לשפר את תחושת הביטחון של הנוסעים ברכבת הקלה. אנחנו נמצאים בתקופה של מתיחות ביטחונית וחובה עלינו להבטיח את שלומם של תושבי ירושלים המשתמשים מידי יום ברכבת הקלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר