קורע לב • צפו

אחות הנרצח זעקה: "מחר יקום עוד מחבל"

אחות הנרצח מבני ברק, הרב אבישי יחזקאל הי"ד, התייצבה היום לדיון בבג"צ שעסק בעתירת משפחת המחבל מבני ברק במטרה למנוע את הריסת הבית; "מצב של פיקוח נפש" (ארץ)

(צילום מסך, לע"מ)

אחות הנרצח מבני ברק, הרב אבישי יחזקאל הי"ד, התייצבה היום (חמישי) לדיון בבג"צ בראשות הנשיאה אסתר חיות, שעסק בעתירת משפחת המחבל מבני ברק במטרה למנוע את הריסת הבית בטענה כי הוא שייך גם לדודיו של המחבל שהם אינם אשמים.

"אני אחות של אבישי, אני רוצה להגיד על אח שלי שהוא היה מדהים ומהמם וכולנו רוצים להביע את הצער ואת הכאב שהוא נרצח", פתחה את דבריה, "אני באה לפה בשם המשפחה שלי, בשם ההורים שלי, בשם הבן שלו, בשם אשתו בשם כולם", האחות החלה להישנק בבכי, "אני באה לפה בגלל שזה מצב של פיקוח נפש".

הרב אבישי יחזקאל הי"ד (על פי סעיף 27 א')

עוד אמרה כי "יש מחבל אחד שיצא והוא בכלל לא פחד, לא היה אכפת לו שיהרסו את הבית של ההורים שלו. אם לא יהרסו את הבית של ההורים שלו אז מחר יקום עוד מחבל, הבן של הדוד, הוא יקום וילך וירצח עוד יהודים, ועוד אימהות כואבות ועוד ילדים כואבים".

"בגלל שהוא יגיד 'אה אתה הבית של המחבל לא הרסו, את החלק של הדודים לא הורסים, אז אולי גם את הבית של ההורים שלי לא יהרסו', לא יכאב לו, הוא לא יקח את זה בחשבון. בגלל שפעם אחת לא הרסו אולי גם בפעם הבאה אם הוא יצא לפיגוע את הבית של ההורים שלו לא יהרסו.

בהמשך דבירה אמרה כי "גם הדודים שלי כואבים, גם הילדים שלי כואבים, אלפי ילדים בבני ברק לא ישנים בלילות, אלפי ילדים באלעד לא ישנים בלילות, למה?? למה? בגלל שאחד קם ועשה כזה בלאגן?".

"צריך להרתיע אותם, צריך להפחיד אותם, זה מצב של פיקוח נפש, זה לא שיקול של דוד, לא של דודה, זה שיקול של כאב, שיבוא מחבל וירצה לצאת למדינת ישראל, לא משנה איפה, אם זה בתל אביב, בבני ברק או באלעד, הוא ירתע. הוא ידע שיש מחיר, לא רק ההורים שלו יסבלו, גם הדודים שלו יסבלו, כל המעגל המשפחתי יסבלו.

עוד הוסיפה ואמרה כי "גם ההורים שלי סובלים, גם הדודים שלי סובלים, הילדים שלי לא מוכנים ללכת להתקלח בבית באמבטיה, כי הם מפחדים. למה? למה הם בלילה מתהפכים במיטות, אתמול הייתי בכיתה שלו, כולם בוכים", סיפרה, "וזה לא הכאב שלנו, מחר יקום עוד אחד וגם הוא יכאב את הכאב הזה, שיהרסו, זה מה שצריך לעשות, זה ירתיע אותם, זה ימנע את הפיגוע הבא. זה פיקוח נפש".

כזכור, אבישי יחזקאל הי"ד, בן 29, תושב רחוב השניים, נרצח בידי המחבל בבני ברק כאשר ירד להרדים את בנו הקטן בעגלה, וגונן בגופו על בנו הקטן. הנרצח הי"ד, בוגר ישיבת "משכנות התורה", משמש כמלמד בת"ת "אור דוד", השאיר אחריו את רעייתו, בהריון, וילד בן שנתיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר