"לא מחפשים צדק"

הרב פילבר חשף: "לבני שלמה, יש ברכה ממרן הרב קנייבסקי"

הרב יעקב פילבר, אביו של שלמה - עד המדינה בתיק 4000 במשפט נתניהו, תיאר את שקרה מאחורי הקלעים ותקף בחריפות; 'אם זה לא היה נתניהו לא היו בכלל מתקרבים' (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הרב יעקב פילבר (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הרב יעקב פילבר, אביו של שלמה - עד המדינה בתיק 4000 במשפט נתניהו, התראיין לדביר עמר במגזין 'שביעי' וסיפק אמירות מעניינות.

לרב פילבר, בן ה-86, יש פעילות ענפה מאחוריו, הוא היה זה שייסד את ישיבת ירושלים לצעירים (הישיבה הקטנה של 'מרכז הרב') ואת רשת החינוך נועם צביה, בנוסף כיהן כרב היישוב הדתי חפץ חיים. בנוסף, הוא חיבר ספרים רבים על שלל נושאים.

"אני מקווה שהוא יעבור את זה בשלום", אמר הרב, לדביר עמר בהתייחס לבנו, וחשף: "יש לו ברכה מהרב קנייבסקי, הוא הלך אליו וביקש ברכה, הרב קנייבסקי אמר לו: תעשה סיום על מסכת ברכות והוא עשה זאת לפני המשפט".

"אני לא מקנא באף אחד שהיה עובר את מה שהוא עבר בחדר החקירות", אמר והמשיך לתקוף: "הם רשעים. מה יש לדבר. הם לא מחפשים צדק. קובעים את הנקודה ועושים את כל המאמץ להגיע אליה, ואם אתה לא מסכים איתם הם יכריחו אותך לשתף איתם פעולה".

הרב פילבר הוסיף: "כל המשפט הזה הוא משמיים הם לא מבינים את זה הרשעים בפרקליטות, הקדוש ברוך הוא מכשיל אותם", הוא הוסיף: "אם זה לא היה נתניהו לא היו בכלל מתקרבים אליו, המזל שלו (של שלמה) שלא קיבל שום טובת הנאה כך שאי אפשר לחשוד בו שעשה משהו לעצמו, הוא מאמין בחפותו".

עד המדינה שלמה פילבר ( Yonatan Sindel/Flash90)

בהמשך, הרב הסביר לעמר למה בנו בחר להיות עד מדינה: "הוא אמר לעצמו שכדי להיאבק על חפותו, הוא צריך ארבע שנים בהוצאות עצומות של עורך דין, אז יהיה עד עד מדינה. והעובדה היא שבסבב הראשון לא הזמינו אותו בכלל. אם הייתה לו עדות חשובה, הוא היה המוזמן הראשון בתיק 4000. הם מבינים שלא ייצא ממנו שום דבר", לסיום אמר על הפרקליטות: "הם יקבלו על הפנים, כך אני מקווה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר