"מאבק נחוש"

שלושה פיגועים שונים סוכלו בשבוע האחרון

המשטרה מדווחת כי שלושה פיגועים שונים באזור העיר העתיקה בירושלים, סוכלו על ידי שוטרי מחוז ירושלים בשבוע האחרון; 'נמשיך להיאבק בטרור בכל הכלים שברשותנו' (בארץ)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

המשטרה מדווחת היום (חמישי) כי שלושה פיגועים שונים באזור העיר העתיקה בירושלים סוכלו על ידי שוטרי מחוז ירושלים בשבועות האחרונים.

בסופ״ש האחרון, בפעילות שוטרי יחידת הר הבית של מחוז ירושלים, הבחינו השוטרים בחשוד, תושב שכם בן 21, שעורר את חשדם. החשוד נבדק וברשותו נתפסה סכין. החשוד נעצר והועבר לחקירות במרחב דוד, ובהמשך מעצרו הוארך. מהחקירה במשטרה עלה כי החשוד התכוון להיכנס להר הבית במהלך סוף השבוע, ובהמשך לבצע פיגוע דקירה על רקע 'יום ירושלים' באמצעות הסכין שהייתה ברשותו.

היום עם סיום החקירה במשטרה, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום ע״י הפרקליטות. מעצרו הוארך בבימ"ש בחמישה ימים ימים.

הסכין שנתפסה בסופ״ש האחרון ע״י השוטרים בעיר העתיקה (דוברות המשטרה)

הסיכול השני אירע בבוקר יום ירושלים בתחילת השבוע, אז עצרו שוטרי יס״מ ירושלים בהר הבית חשוד, זמן קצר לאחר שהתקבל מידע כי בכוונתו לבצע פיגוע. החשוד הועבר לחקירה בשב״כ.

יום למחרת (שני) הבחינו שוטרי מג״ב באזור שער שכם בחשוד תושב ג׳בל מוכבר בן 15, שעורר את חשדם, הוא החל במנוסה ונמלט מהמקום לתוך העיר העתיקה. כוחות משטרה של מרחב דוד במחוז ירושלים בסיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה של המרחב (מבט 2000), ביצעו מרדף וסריקות מהירות אחר החשוד.

בתוך זמן קצר נעצר החשוד ע״י שוטרי מחוז ירושלים בשער הברזל, בסמוך לכניסה להר הבית. במקביל, שוטרים איתרו בחנות הסמוכה למקום את התיק אותו השליך החשוד במהלך מנוסתו מהשוטרים. בחיפוש בתיקו של החשוד, נתפסה סכין. החשוד נעצר והועבר לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, שם עלה חשד כי התכוון לבצע פיגוע דקירה ומעצרו הוארך בבימ"ש.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן אמר: ״זוהי דוגמא נוספת לנחישות שוטרי מחוז ירושלים במאבק המתמשך בטרור. ערנות של שוטרים, חתירה למגע ושילוב של אמצעים טכנולוגיים - הם שהובילו למעצר החשוד שאחרי זה התברר בחקירתו כי תכנן לבצע פיגוע".

"בנוסף לסיכול טרור באמצעות מודיעין מדוייק שלנו ושל גופי הביטחון הפועלים עמנו, כפי שהיה בתקופה האחרונה כולל בראשית השבוע במהלך יום ירושלים, הרי שאין תחליף לפעילות נחושה של השוטרים שלנו שפועלים כל העת לסכל ולטפל בכל חשד ובכל איום ביטחוני. נמשיך להיאבק בטרור בכל הכלים שברשותנו ולסכל איומי טרור מכל סוג שהם למען ביטחון אזרחי מדינת ישראל״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר