הפשיעה הערבית

בתו של סגן ראש העיר נהרגה בפיצוץ ברכב

ג'והרה חניפס בת ה-28, תושבת שפרעם ובתו של סגן ראש העיר פרג' חניפס, נהרגה בפיצוץ מטען ברכבה, בכניסה לעיר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות פיצוץ המטען (חדשות בארץ)

(צילום: דוברות כב"ה)

הפשיעה בחברה הערבית ממשיכה לגבות קרבנות: צעירה בת 28 מצאה את מותה אמש (שלישי), בפיצוץ רכב סמוך לכניסה לשפרעם. ההרוגה, ג'והרה חניפס, היא תושבת שפרעם ובתו של סגן ראש העיר פרג' חניפס. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי הוצמד מטען לרכב ונסיבות החיסול עדיין נחקרות.

הדיווח על הפיצוץ התקבל בשעה 22:20 במוקד מד"א במרחב כרמל. פרמדיקית מד"א הודיה רוזה סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב עולה באש. בתום פעולות הכיבוי זיהינו נפגע מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מהמשטרה נמסר בתחילת האירוע כי "במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל דיווח על שמיעת פיצוץ ורכב שעולה באש בעיר שפרעם . שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום אספו ממצאים, במקביל חבלני המשטרה הוקפצו לזירה ומחקירה ראשונית עולה כי מטען חבלה הוצמד לרכב. ברכב נמצאה גופה אשר חוקרי המשטרה עובדים על בירור זהותה.

"חוקרי המשטרה פתחו בחקירת האירוע ובשלב זה מבצעים פעולות לבירור זהות הקורבן וכוחות משטרה פרסו מחסומים ומבצעים סריקות לאיתור חשודים, בשלב זה החקירה בראשיתה".

זהו מקרה הרצח ה-32 השנה בחברה הערבית בישראל, מתוכם חמישה מקרים של רצח נשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר