סוף טראגי

הותר לפרסום: זוהתה גופתה של הנעדרת ספיר נחום

רק יממה אחרי מציאת גופה ליד היישוב איבטין, הצליחו בני המשפחה לזהות בוודאות את גופתה של הנעדרת ספיר נחום וזאת בשל מצב הגופה • בן זוגה של ספיר, הוא החשוד ברצח (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החיפושים אחר הנעדרת (צילום: דוברות המשטרה)

סוף טראגי: הנעדרת ספיר נחום מעכו, זוהתה בשעה האחרונה (שני) על ידי בני משפחתה במכון המשפטי באבו כביר. גופתה נמצאה אתמול בבאר ליד היישוב איבטין, והיום כאמור - רק לאחר 24 שעות בני המשפחה אישרו שמדובר בספיר, וזאת ככל הנראה בשל המצב בה נמצאה הגופה.

במהלך הימים האחרונים פעלו שוטרי משטרת ישראל בשילוב לוחמי מג"ב ומתנדבים לאיתורה של ספיר נחום, תוך ביצוע חיפושים וסריקות בשטחים נרחבים, בתנאי שטח מורכבים ובשימוש באמצעים טכנולוגיים לרבות מסוקים, רחפנים, כלבנים, פרשים וכוחות רבים. הכוחות פעלו בהתאם להערכות מצב מחוזיות ועל פי תוכנית חלוקה לתאי שטח ומבצעים סריקות באופן רגלי ורכוב.

אתמול, במהלך סריקה חוזרת של שוטרי מחוז חוף בתא שטח סמוך ליישוב איבטין אותרה גופתה של הנעדרת, בתוך באר.

בשעות אלו ובמסגרת החקירה המתנהלת ממשיך צוות החקירה של היחידה המרכזית במחוז חוף לחקור ולפעול בזירת העבירה יחד עם גורמים מקצועיים על מנת לאסוף ראיות.

"משטרת ישראל פעלה ללא לאות במשך 11 ימים על מנת לאתר את ספיר אולם לצערנו החיפושים הסתיימו בתוצאה טראגית. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה. נמשיך לחקור את המקרה עד תום", נמסר מהמשטרה.

כפי שדווח מוקדם יותר היום, עד כה נעצרו שני חשודים ברצח של ספיר נחום, כשאחד מהם הוא בן זוגה וחשוד נוסף שנעצר היום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר