לא שוכחים את ר' אורי

היוזמה המרגשת שתותיר חותם בחברה הישראלית

ביוזמת 'לב לאחים' מקיימים את צוואתו האחרונה של רבי אורי זוהר זצ"ל, ומקרבים 1,000 נשמות יהודיות לעילוי נשמתו • בסכום של מאה שקלים לחודש - יהודי נוסף יתקרב בזכותכם לאבא שבשמים! (חרדים)

(צילום: באדיבות המצלם)

הסתלקותו המפתיעה של רבי אורי זוהר זצ"ל הותירה חלל עצום בעולם התשובה. מי שהיה האבא של עולם התשובה, שעזב את פסגת העולם הזה לטובת פסגת העולם הבא, הותיר אחריו אלפי בעלי תשובה, ורבבות שחבים לו את חייהם הרוחניים.

בעקבות הסתלקותו של רבי אורי זוהר, בארגון 'לב לאחים' - שבמסגרתו פעל עד יומו האחרון - החליטו לצאת ביוזמה מרגשת וחסרת תקדים לעילוי נשמתו הטהורה, ולהגשים את משאלת חייו: לחבר עוד ועוד בנים אובדים לאבא שבשמים.

בארגון הציבו יעד שאפתני של חיבור 1000 יהודים שאינם מחוברים רח"ל לתורה, ולעשות עמם את הצעד הראשון להכרות עם אור היהדות. ב'לב לאחים' אומרים שניתן להתנדב במסגרת פעילות הקירוב של אחד מסניפי לב לאחים ברחבי הארץ, או לחילופין לתרום סכום שיאפשר לאחרים לפעול למען הרבות תשובה בעם ישראל.

בסכום של מאה שקלים לחודש בלבד שמכסים את הוצאות התפעול בלבד, פעילי לב לאחים יערכו עוד שיעור, יערכו עוד כינוס, עוד אירוע של קירוב, ויסייעו לבניו האובדים של הקב"ה לעשות את הצעד הקטן לאביהם שבשמים. ההתקרבות הקטנה הזו יש בה כדי לקרב משפחות שלמות לחיי תורה, לשמירת שבת, לשמירה על טהרת המשפחה, ולהכרת אור היהדות, כפי חזונו ודרכו של בעל התשובה הגדול ביותר של דורינו, גאון התשובה רבי אור זוהר זצ"ל.

לחצו כאן ולוקחים על עצמינו לקרב עוד נשמה יהודית לאבינו שבשמים! >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר