התפרצות גדולה

תחלואה חריגה: 35 פעוטות סובלים באשקלון, המעון נסגר

משרד הבריאות החליט לסגור את מעון "עמק האלה" בעיר הדרומית עד להודעה חדשה, לאחר ש-35 ילדים בני 0-4 מתוך 145 סה"כ חוו תחושות לא נעימות בימים האחרונים (בריאות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אחות בביה"ח שערי צדק (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

גל הקורונה השישי הגיע ארצה, וכיוון שכבר אין צורך לעטות מסיכה במרחב הציבורי, סיכויי ההידבקות גדלו משמעותית, והמאמץ לקטוע שרשראות הדבקה אבוד מראש.

ברקע המצב הזה, רופאת מחוז אשקלון של משרד הבריאות הורתה הערב (רביעי) להפסיק את פעילות מעון "עמק האלה" באשקלון עד להודעה חדשה, זאת לאחר דיווח ממנהלת המעון על התפרצות חריגה של תחושות גופניות לא נעימות בקרב 35 ילדים בני 0-4 מתוך 145 הנמצאים סה"כ במתחם.

לאחר חקירה אפידמיולוגית, שלחה רופאת המחוז מכתב חתום לפיו יש להפנות את הילדים לרופא מטפל לצורך בדיקות, בהן בדיקת קורונה, וטיפול רפואי.

בנוסף הורתה רופאת המחוז כי יש לבצע ללא דיחוי ניקוי וחיטוי יסודי בכל רחבי המעון, כולל בכיתות, מטבח, חדרים, שירותים, חדרי ספח, מטבחון צוות, מעלית וחצר. וילונות ומוצרי טקסטיל למיניהם, כמו בובות פרווה, ישלחו לכביסה ולא יוחזרו למעון עד סיום התחלואה וחזרת הגן לפעילות.

מחר תבוצע ביקורת תברואית במעון ויועברו הנחיות נוספות, כאשר המעון יפתח מחדש כשיושלמו פעולות הניקוי והחיטוי, אם לא יהיו מקרי תחלואה נוספים, ורק לאחר קבלת אישור משרד הבריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר