לאחר חודשים של לימוד והכשרה

עשרות חובשי חירום הוכשרו ככונני מד"א – הצלה עמנואל והצטרפו לאלפי הכוננים החרדיים בהצלת חיים

בטקס חלוקת הציוד לכוננים החדשים השתתפו ראש המועצה הרב אליהו גפני ובכירי מד"א • ראש המועצה: "מעורר השראה לראות אברך עם ילדים עוזב את הבית למען האחר, למען התושבים. אני מאחל שבעז"ה הכוננים יהיו מובטלים ולא יצטרכו לעבוד קשה, והקריאות יהיו רק לאירועים משמחים" • לכבוד המאורע שיגר רבה של קהילת חב"ד בעמנואל הרב חיים קיז'נר מכתב ברכה מיוחד בו ביקש לעודד ולחזק את המתנדבים וראשי הארגון (בארץ)

(צילום: יח"צ)

בטקס מרשים שהתקיים השבוע הוענק ציוד לכ-30 חובשים, מתנדבי חסד אשר סיימו את תקופת הכשרתם הארוכה והצטרפו למשפחת 'מד"א - הצלה עמנואל' וישמשו ככונני מד"א באזור עמנואל.

החובשים המתנדבים תושבי עמנואל, סיימו בטקס, חודשים של לימוד והכשרה מעמיקה באמצעות טובי המדריכים של אגף ההדרכה במד"א. כעת, לאחר סיום הקורס בהצלחה והתנסות מעשית באמבולנסים של מד"א - יוזנקו החובשים 'ככונני תגובה מיידית' באמצעות מוקד הכוננים של מד"א, על מנת להעניק סיוע וטיפול ראשוני לחולים ונפגעים עד להגעת האמבולנס.

כידוע, מד"א פועל בשיתוף פעולה מלא עם עשרות ארגוני ההצלה הפועלים בחסותו המקצועית ובהם: ארגון הצלה, צוות הצלה, הצלה בית שמש, הצלה רחובות, החובש הר-נוף, הצלה טבריה, הצלה פתח תקווה, הצלה אלעד, הצלה דרום, הצלה מודיעין עילית, הצלה צפת, הצלה חיפה, הצלה גלבוע, והצלה בגליל.

את הטקס כיבדו בנוכחותם ראש המועצה הרב אליהו גפני, נציגי המועצה ובכירי מד"א חיים דורי מנהל המחוז, הגב' מוסקוביץ מנהלת גזרת שומרון והוד השרון, תום דגן אחראי מתנדבים מרחב ירקון ועוד.

ראש מועצת עמנואל הרב אליהו גפני נשא דברי ברכה וציין את החשיבות שבהצטרפות הכוננים החדשים למד"א – הצלה עמנואל. "עמנואל משלשת ומרבעת את עצמה. אנו בונים פה עיר" ציין והוסיף כי "זה פשוט מעורר השראה לראות אברך עם ילדים עוזב את הבית למען האחר, למען התושבים. אני מאחל שבעז"ה הכוננים יהיו מובטלים ולא יצטרכו לעבוד קשה, והקריאות יהיו רק לאירועים משמחים".

גב' מוסקוביץ מנהלת גזרת שומרון והוד השרון הודתה בדבריה לכל אחד ואחד שלוקח חלק בפעילות המבורכת שתסייע להצלת חיי אדם בסביבה.

המתנדב הוותיק ר' ברוך גרנביץ כובד אף הוא לשאת דברי ברכה וביקש להודות לכל השותפים. "מרחב ירקון של מד"א הוא יוצא דופן. בעקבות התפתחות וגידול העיר היה צורך להגדיל את כמות הכוננים בישוב להצלת חיים. אני מודה לצוות ההנהלה שתמך בקורס הייחודי שלא היה מעולם בעמנואל. בנוסף, שיבח את סמנכ"ל מבצעים מר גיל מוסקוביץ על כל העזרה והסיוע לכל דבר במרחב".

לכבוד המאורע שיגר רבה של קהילת חב"ד בעמנואל הרב חיים קיז'נר מכתב ברכה מיוחד בו ביקש לעודד ולחזק את המתנדבים וראשי הארגון. "אחיי ורעיי תושבי עמנואל מתנדבי מד''א ומסיימי קורס מתנדבים, הייתי מאחל לכם שלא יצטרכו לקרוא לכם כלל ותשבו איש תחת גפנו בלימוד תורה, חינוך ילדכם והשקעה בשלום בית, מאידך המציאות בשטח שאתם זוכים להיענות במהירות וביעילות לכל קריאה לעזרה וסיוע, ולא תמיד בזמנים הנוחים לכם".

הרב קיז'נר הוסיף והביא הוכחות מחז"ל על החשיבות שבהצלת חיי אדם והבראתו, וציין כי "מבינים אתם מזה את הזכות העצומה שבחרתם להתנדב ולסייע בכל מקרה ועניין בריאותי דחוף. לא כל אחד מסוגל לכך, להיות זריז ואמיץ ומתוך שמחה לעמוד בעומסים רגשיים בטיפול מסור ומקצועי".

את מכתבו סיים בברכה כי "יעמדו לכם זכויות של ההתעסקות בעניין נעלה זה להצילכם אתם ונשיכם וכל בני ביתכם מכל פגע רע, ולהיות בבריאות איתנה , ויראת השם טהורה כל ימיכם".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר