עיצומי המורים

שר האוצר ליברמן במהלך שיעקוף את שביתת המורים

שר האוצר, אביגדור ליברמן הודיע היום, כי החליט לתקצב כבר מיום ראשון הקרוב את פעילות הקיץ בבתי הספר וגני הילדים, כך למרות עיצומי הסתדרות המורים, הלימודים ימשיכו (חדשות)

בני סולומון | כיכר השבת |
שר האוצר ליברמן (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

שר האוצר, אביגדור ליברמן הודיע היום (רביעי) כי החליט לתקצב כבר מיום ראשון הקרוב את פעילות הקיץ בבתי הספר וגני הילדים.

ההחלטה נעשתה על מנת לעקוף את שביתת המורים שמובילה יפה בן דוד. כך, לפחות בגני הילדים, מי שיעבדו יהיו הסייעות ולא הגננות ששובתות, ובמימון המדינה. רשויות רבות הסכימו למהלך, שיאפשר את סיום שנת הלימודים כראוי, וכאמור, הוא יצא לפועל כבר בראשון הקרוב.

כזכור, היום הסתדרות המורים החריפה את העיצומים ולא התקיימו לימודים בכל הארץ, בכל מוסדות החינוך – בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובאולפנים. במוסדות החינוך המיוחד התקיימו הלימודים כרגיל.

מזכ"לית הסתדרת המורים, יפה בן דויד אמרה אמש כי "אנחנו מנהלים כבר חצי שנה מו"מ עם פקידי האוצר אבל טרם קיבלנו אפילו הצעה קונקרטית אחת. אני קוראת שוב לשר האוצר, אביגדור ליברמן, להגיע באופן אישי ולשבת עם שרת החינוך, מנכלית המשרד, הממונה על השכר ואיתי - כבר מחר".

שר האוצר אביגדור ליברמן אמר היום: "בעיצומו של המו"מ בין משרד האוצר להסתדרות המורים, בוחרת ההסתדרות בדרך הקלה של השבתת מערכת החינוך, במקביל לניהול המשא ומתן".

"לצד הדאגה לציבור המורים אנחנו חייבים לדאוג גם להורים ולתלמידים ולכן נממן החל מיום ראשון הקרוב פעילות קיץ בבתי הספר כך שהמשק יוכל להמשיך לפעול כסדרו. אני מודה לשלטון המקומי על שיתוף הפעולה בהובלת הצעד ההכרחי הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר