החיכוך עם הפלסטינים

סערה: הגיע למסור עדות על תקיפה - ונעצר

אחד מחברי קבוצה שניצלו מהתקפה אתמול על קבוצת ילדים בסמוך לאריאל, הגיע לתחנת המשטרה בכדי להגיש תלונה ולמסור עדות, אך נעצר במקום ונאסר עליו לפגוש עו"ד (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi /FLASH90)

אחד מחברי קבוצה שניצלו מהתקפה אתמול על קבוצת ילדים בסמוך לעיר אריאל, הגיע היום (רביעי) בשעות הצהרים לתחנת המשטרה באריאל בכדי להגיש תלונה כנגד הפורעים ולמסור עדות, אך הוא נעצר במקום ונאסר עליו לפגוש עו"ד, כך על פי הדיווח של ארגון 'חוננו'.

כזכור, אמש דווח על חיכוך בין פלסטינים לישראלים סמוך לאריאל, כוחות משטרה הגיעו למקום ממנו פונה פצוע פלסטיני במצב קשה, והמשטרה פתחה בחקירה אודות נסיבות המקרה.

בהמשך דווח כי הפלסטיני, בן 27 מהכפר הערבי אסכאכא, מת מפצעיו בבית החולים, בעקבות מותו התאספו עשרות פלסטינים סביב בית החולים.

כאמור, היום, אחד התושבים היהודים שהיו בחיכוך, הגיע למסור עדות - ונעצר במקום, העצור נשוי ואב לשלושה, בשנות הארבעים לחייו, בוגר שרות צבאי בחיל הים, וללא עבר פלילי.

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו, תקף את מעצרו של התושב "החשוד הגיע היום לתחנת המשטרה כדי למסור עדות, שלא נאמר תלונה על קרות הארועים אתמול בארוע הקשה שהתרחש".

"להבנתנו מדובר באירוע שרק בנס יהודים ניצלו. היה ארוע קשה של תקיפה של ערבים כנגד יהודים והדבר הזה הוא דבר שמתמשך בחודשים האחרונים. אני חושב ששרותי הבטחון בראשות השב"כ והמשטרה איבדו את הצפון במקום לבסס את המשילות ואת הביטחון של האזרחים היהודים שדמם הפקר, הם עוצרים אדם שלמיטב הבנתנו חף מפשע שהגן על 20 ילדים. אנו מקווים מאוד שבית המשפט יורה על ביטול מניעת המפגש ועל שחרורו מהמעצר", הוסיף קידר.

מוקדם יותר, ח"כ משה ארבל נשא נאום במליאת הכנסת ודרש תשובות משר הביטחון והשר לביטחון פנים, "יש רגעים שבהם פשוט אי אפשר לשתוק" אמר, "בדקות אלה ממש כאשר אנחנו מדברים על ביטחונם של אנשים, יושב יהודי בתא מעצר של השב"כ ומנוע מפגש עם עו"ד, אחרי שהוא עבר אמש לינץ על יד השער האחורי של העיר אריאל בשומרון. דבר שאפילו גרר את הרבש"צ לבצע ירי באוויר, על פי הפרסום של העיתונאי אלישע בן קימון".

בשלב זה פנה ח"כ ארבל לחבריו לכנסת ושאל: "האם זה נשמע לכם הגיוני, חברי גם מהימין וחברי גם מהשמאל? יהודי מתוקף על יד עשרות פורעים עם אלות ומוצא את עצמו בלי הזכות הדמוקרטית הבסיסית ביותר – מפגש עם עורך דין. לא מדבר על היותו זכאי או חייב, הוא צריך לפגוש עו"ד. לא נותנים לו את זה. אדם מהשורה בשנות הארבעים לחייו הופך בין לילה לעבריין. לעומתו, עשרות פרועים עם רצח בעיניים ממשיכים להסתובב חופשי. האם לסדום היינו ועמורה דמינו? אין דין?"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר