"הוא לא חייל, הוא חולה"

האבא מרוצה מסרטון בנו השבוי: "כל פרסום נותן לנו נחת"

שעבאן א-סייד, אביו של הישראלי שמוחזק בעזה מרוצה לראות אות חיים מבנו וקורא לחמאס לשחרר אותו • "כל הכבוד ששמו את התמונה שלו. אבל אני אגיד כל הכבוד אם ישחררו אותו לאלתר" (בארץ)

(צילום: חמאס)

שעבאן א-סייד, אביו של השבוי הישראלי מפרסם הערב (שלישי) לתיעוד שפרסם חמאס בו נראה בנו השבוי ברצועת עזה כשהוא מחובר למכונת הנשמה: "זו הפעם הראשונה שאני רואה אותו אחרי 7 שנים. הוא נראה לי בסדר, בריא".

בראיון לתוכנית "שש עם עודד בן עמי" בקשת 12 אמר: "כשהוא נעלם בפעם הראשונה חיפשנו אותו כמה חודשים ואף אחד לא אמר לנו איפה הוא נמצא. חמאס יצא בהודעה שהוא מחזיק בחיילים ישראלים והראו את התמונה שלו. כל פרסום שעשו נתן לנו נחת מסוים".

בשפה הערבית פנה לחמאס: "שחררו אותו לאלתר, הוא חולה שצריך להיות בטיפול רפואי כל הזמן. הוא היה מקבל תרופות ומקווה שנותנים לו אותן. העברנו את המסרים האלה אז ואני מקווה שהוא מקבל את התרופות".

"אנחנו מרגישים נוח שרואים אותו בחיים", הוסיף. "מאוד מרגש לראות אותו, כל הכבוד ששמו את התמונה שלו. אבל אני אגיד כל הכבוד אם ישחררו אותו לאלתר. לבן אדם הזה אין יד ורגל בסכסוך הישראלי-פלסטיני. הוא חולה נפשית ואסור להחזיק אותו".

א-סייד אמר כי בנו לא הודיע לו לפני כניסתו לעזה: "כשהוא עושה משהו לפני הוא לא מודיע. הוא עשה לפני כן כל מיני סיבובים וחזר".

עוד הוא התייחס לתחושות הקשות של המשפחה וסיפר כי "נראה שיש לנו כוחות, אבל אנחנו משפחה מרוסקת. יש לנו בעיות פרנסה ויש לנו בעיות בביטוח לאומי, משרדי הרווחה לא מטפלים בנו כמו שצריך. יש בירוקרטיה עם המדינה, אנחנו סובלים ונראים כלפי חוץ חזקים".

אביו של השבוי שמוחזק בעזה טען כי "אני חושב שהתייחסות אליו רגילה כמו לכל אזרח אחר, פשוט הוא באמת לא חייל וככה מתייחסים. אני יודע שהמדינה ומוסדות המדינה מטפלים בעניין ומנסים להחזיר אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר