צפו בחילוץ

אוטובוס הדרדר בשדה, 38 נוסעים חולצו, 15 פצועים קל

שלושים ושמונה נוסעים מבוגרים נלכדו באוטובוס שהתנגש במעקה בכביש 1 והדרדר בשדה. הם חולצו בידי כוחות החירום ו-4 פונו לבתי חולים. כולם בהכרה מלאה, חלקם עם חבלות יבשות (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
האוטובוס שהדרדר (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

אוטובוס נוסעים פרטי, ובו עשרות נוסעים מבוגרים, סטה היום (שני) בשעת בוקר מהכביש, בכביש 1 לכיוון ירושלים, סמוך למחלף ענבל, בעקבות תאונת דרכים והידרדר בשדה בצד הדרך.

38 נוסעים נלכדו באוטובוס וחולצו בידי כוחות מד"א וצוותי כיבוי והצלה שהגיעו למקום. מצבם של כולם קל. כולם בהכרה מלאה. חלקם עם חבלות יבשות בלבד.

חובש רפואת חרום במד"א, ליפא הירש, סיפר: "הגענו למקום עם כוחות גדולים, ראינו את האוטובוס נוטה על צדו בשדה בצד הדרך. הנהג יצא מהחלון והנוסעים ישבו באוטובוס. הם בהכרה מלאה וללא פציעות שנראות לעין.

"אנחנו מסייעים להם לצאת מהאוטובוס ומבצעים במקום מיון ראשוני לוודא מי זקוק לטיפול רפואי ופינוי להמשך בדיקות בבית החולים".

רגעי החילוץ (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בוחני התנועה של מרחב שפלה במשטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה. לפי המשטרה, האוטובוס התנגש במעקה בטיחות והדרדר לתעלה בשולי הדרך. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

מ'כבאות והצלה לישראל' מחוז מרכז נמסר: "צוותי כיבוי והצלה של תחנת איילון בפיקודו של רב רשף ניסים אליעזר פועלים בחילוץ לכודים רבים מהתדרדרות של אוטובוס כתוצאה מתאונה במחלף ענבה".

אבי פרעס חובש איחוד הצלה מסר: "כוחות כיבוי פעלו לחילוץ 38 מנוסעי האוטובוס שחלקם מחכים בזירה להסעה חילופית ואינם נזקקים לקבלת טיפול רפואי. שאר הנפגעים שנזקקו לקבלת טיפול רפואי טופלו בזירה ע"י חובשים מאיחוד הצלה מכלל סניפי הגזרה כולל סיוע של צוות אמבולנס של איחוד הצלה".

(צילום: דוברות המשטרה)

ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית בתגובה להתדרדרות האוטובוס ליד ענבה: "משרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייב לשנות חשיבה בכל הקשור לצמצום התאונות והנפגעים מהרכבים הכבדים.

אנו קוראים לשרת התחבורה להציל נפשות כל עוד היא בתפקידה ולאמץ לאלתר את תוכנית ההדרכות והבטיחות שהוגשו לגורמים הרלוונטים במשרד על ידי ארגון הנהגים המקצועי של נהגי האוטובוסים. על כלל גורמי המקצוע לשנס מותניים כדי למנוע את התאונה הבאה. אסור שדם הנהגים והנוסעים יהיה הפקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר