טרגדיה בחוף באשדוד

צעיר נפל למים, נלכד בשובר גלים ונהרג במקום

בשעת בוקר מוקדמת נפל מגובה בנמל אשדוד צעיר כבן 30 על ראשו ונלכד בשובר הגלים. חובשים ופרמדיקים הגיעו לזירה אולם בתוך זמן קצר נקבע מותו, וגופתו הורמה ופונתה (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
חוף הים. אילוסטרציה (צילום: יחידת בראל)

טרגדיה קשה באשדוד: גבר כבן שלושים, דייג, נפל מגובה בנמל אשדוד ונלכד בשובר הגלים במקום. הוא איבד את הכרתו ונפצע באורח קשה. לחובשים והפרמדיקים שהגיעו למקום, לא נותר אלא לקבוע את מותו.

חובש רפואת חירום במד"א אלון גרינברג סיפר: "הגבר נלכד בתוך שובר הגלים וחולץ ע"י כוחות הכיבוי כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

בכבות והצלה מסרו כי במוקד 102 של מחוז דרום התקבלה הודעה על דייג שכנראה נפל באזור השובר גלים בין הסלעים ונעלם איתו הקשר. בזמן ההגעה של הלוחמים לנמל התקבלו דיווחים נוספים שהאיש נצפה בין הסלעים של השובר ונפל על ראשו.

"לוחמי האש אשר הגיעו לזירה מיד הקפיצו את היחידה לחילוצים מיוחדים של תחנת אשקלון, מסרו בכבאות והצלה. "בהגיעם למקום בשת"פ עם מד"א נקבע מותו של האיש ומיד החלו בפעולות הרמה ופינוי הגופה. לוחמי היחידה המיוחדת החלו בבניית עמדת חילוץ תוך שמירה על כל כללי הבטיחות בגלל המתאר שהקשה על עבודת הלוחמים.

"בסיום הלוחמים העבירו את הגופה לכוחות זק"א שגם הם נכחו במקום. פרט להרוג בזירה לא היו פצועים נוספים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר