תקיפה אנטישמית

בחור הישיבה החרדי יפוצה ב-60 אלף ש"ח

"תקיפה אלימה, תחושה של חוסר אונים ושק חבטות"; שני ערבים שתקפו צעיר חרדי בעיר העתיקה בי-ם יפצו אותו בעשרות אלפי שקלים, בעקבות תביעה אזרחית שהגיש (בארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

התוקפים ישלמו: ביהמ"ש המחוזי בירושלים פסק פיצויים בסך של 60 אלף ש"ח על שני ערבים תושבי העיר שתקפו צעיר חרדי בעיר בעתיקה, לאחר שהגיש תביעה אזרחית כנגד התוקפים.

באירוע, שהתרחש לפני כשנה ברחוב הגיא שבעיר העתיקה, הפילו התוקפים את הצעיר שעבר ברחוב, בעטו בו, דחפו אותו והכו אותו באגרופים נמרצים. השניים הורשעו בהליך פלילי, עם עונשי מאסר בפועל ומאסר על תנאי.

"את כל האמור עשו הנתבעים מתוך מניע גזעני בלבד", כך לפי דברי עו"ד שטיינר, המייצג את היהודי שהותקף מטעם ארגון 'חוננו'. "לצעיר נגרמו כאב וסבל במהלך התקיפה האלימה, והוא סובל מפחד ומלחץ. חבורה של אנשים המקיפים אותו, ומכים אותו שוב ושוב, כשלא היה ברור בזמן אמת כמה זמן ימשיכו במעשיהם. תחושה של חוסר אונים עטפה אותו, חש כי גופו הופך למעין 'שק' חבטות".

כאמור, בתביעה אזרחית נגררת שהוגשה לאחרונה תבע הצעיר את התוקפים בסכום של 60 אלף ש"ח. לאחר הדיון, ממנו נעדרו שני התוקפים, פסקה השופטת פנינה נויבירט על השניים תשלום פיצויים בסך 60 אלף ש"ח לתובע ובנוסף שכר טרחת עו"ד בסך 7,020 ש"ח.

עו"ד אופיר שטיינר, מסר: "תביעה אזרחית נגד בני מיעוטים התוקפים יהודים רק בשל חזותם היהודית, מהווה כלי חשוב במלחמה בתופעה נוראית זו. אנו מקווים כי יראו פסק-דין זה, וייראו. אין די בענישה במישור הפלילי. שכן, לא פעם דווקא ההפסד הממוני הוא המותיר רושם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר