הותר לפרסום

חמישה הרוגים בתאונות קשות: בין ההרוגים בכירים בכי"ל

אתמול, היה יום קטלני במיוחד בדרכים, שלושה בני אדם נהרגו בתאונה בכביש 6 ליד קרית גת, בין ההרוגים שני מנהלים בכירים ב-ICL ושני הרוגים נוספים בתאונה בנואיבה שבסיני (חדשות בארץ)

זירת התאונה הקשה בכביש 6 (צילום: דוברות איחוד הצלה)

הותר לפרסום שמם של שניים מההרוגים בתאונת הדרכים הקשה אתמול (חמישי), בכביש 6 סמוך לקרית גת - ענת טל-קטלב (49) וניצן משה (50), חברי הנהלה בכירים בחברת ICL (לשעבר כימיקלים לישראל). שמו של ההרוג השלישי הוא נהג הרכב הפוגע, עלי אלאטרש, שנסע ללא רישיון.

ההרוגים (אתר ICL)

במשטרת ישראל דיווחו' כי מתחקור ראשוני של בוחני תאונות דרכים ממרחב לכיש עלה חשד כי רכב שסטה מנתיבו פגע ברכב אחר וגרם לתוצאה הקטלנית בה נהרגו 3 מעורבים, נהג הרכב שסטה ושני נוסעים ברכב השני. המשטרה מסרה כי "החקירה נמשכת".

מנהל מרחב לכיש במד"א חיים קרדי סיפר: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת. ראינו 2 כלי רכב מעוכים. ברכב שהיה בשולים נלכדו גבר ואישה בשנות ה-40 וברכב השני על הכביש נלכד נהג הרכב גבר כבן 30. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם".

כמו כן, פורסם שמם של שני ההרוגים בתאונת הדרכים הקשה אתמול בצהריים בנואיבה שבסיני - יובל קשת (24) מחיפה ומתן לוזון (25) מפתח תקווה. השניים, מדריכים בפנימיית בויאר בירושלים, יצאו יחד עם חמישה חברים נוספים אף הם מדריכים בבויאר לטיול בסיני - ונהרגו בדרכם חזרה לארץ, כשרכב ההסעות שבו נסעו התנגש חזיתית ברכב שבא ממולו.

התאונה הקשה התרחשה בכביש שבין מעבר טאבה לנואיבה. הפצועים הובאו למעבר הגבול בטאבה, משם הם הועברו לצד הישראלי. צוותי מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל פינו באמבולנסים לבית החולים יוספטל באילת את חמשת הפצועים, צעירה בת 23 במצב בינוני עם חבלת בטן וארבעה צעירים נוספים, בני 23, 24, 26 ו-29 במצב קל.

משרד החוץ מסר הבוקר כי "הארונות של הרוגי תאונת הדרכים מנואיבה, סיני, חצו את הגבול ונמצאים כבר בשטח ישראל . הארונות יועברו ככל הנראה לגורמים הרלוונטיים לצורך זיהוי ואחר מכן ישוחררו לקבורה למנוחת עולמים. המשפחות מעודכנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר