אחרי 9 ימים | תיעוד

גופת עורך הדין ראיד מחאמיד שנפל לכנרת - אותרה

לאחר מבצע חיפושים נרחב שנמשך במשך תשעה ימים, גופתו של עורך הדין ראיד מחאמיד שנפל לכנרת - אותרה • במבצע האיתור השתתפו מאות שוטרים ומתנדבים | תיעוד (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
החיפושים אחר ראיד מחאמיד (צילום: דוברות המשטרה)

מבצע החיפושים של משטרת ישראל וצה"ל אחר הנעדר ראיד מחאמיד שנפל לכנרת הסתיים, לאחר שגופתו נמצאה ומשפחתה אישרה כי מדובר בו.

ביום שישי, התקבל במשטרה דיווח על היעדרותו של ראיד מחאמיד בכנרת. מקבלת הדיווח ועד מציאתו, פעלו מסביב לשעון בניסיון לאתרו מאות שוטרים, כוחות מזרוע הים, מתנדבים ואזרחים. מטרת המבצע בפיקודה של משטרת ישראל, הייתה איתורו של הנעדר בהקדם תוך ניסיון לאתרו עוד בחיים.

במירוץ נגד הזמן, הופעלו כלל האמצעים הקיימים לרבות: אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, לוחמי זרוע הים, מסוקי וסירות משטרה, אופנועי ים, סירות מתנדבים.

מאמצי החילוץ וההצלה התמקדו באיתור הנעדר על ידי סריקות נרחבות שבוצעו ביום ובלילה, מהאויר, על רצועת החוף ובתוך המים.

הגופה אותרה על ידי זרוע הים באמצעות סריקות נרחבות של הימה תוך שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים ונרחבים של לוחמי היחידה לאיתור ימי של זרוע הים (שייטת 3) ונמשתה מעומק הכנרת על ידי לוחמים צוללנים מהיחידה למשימות תת מימיות של זרוע הים.

במאמץ הכולל לקחו חלק: זרוע הים, סירות השיטור ימי, פרשים, סיירים, מסוקי ואנשי היחידה האוירית, צוותי מתנדבי יחידת חילוץ גולן, מתנדבי יחידת הצוללים של משטרת ישראל, צוללני כב"ה וזק"א, מתנדבי זק"א, איחוד הצלה עין גב, לוחמי מג"ב והמועצה האזורית עמק הירדן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר