זה הפיצוי שהובטח

אחרי פיסת נחש וראש עכבר: שבלול נמצא בשקית אפונה

שבוע ימים אחרי שאותר חלק מעכבר בתוך מוצר של חברת סנפרוסט ואחרי שאתמול פורסם על חלקי נחש בשעועית - גם שבלול נמצא באריזת האפונה של החברה (כלכלה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אפונה אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

חברת תנובה ממשיכה להסתבך: אחרי הדיווחים על הימצאות חלקי עכבר ונחש במוצרי מותג הירקות הקפואים 'סנפרוסט', היום (ראשון) דווח על הימצאות שבלול בתוך מארז אפונה קפואה של החברה.

הלקוחה פנתה לחברה לפני חודש, ובמשרד הבריאות ובחברה עצמה לא מיהרו להכריז על המקרה. בנוסף, פוצתה הלקוחה במארז נוסף.

אמש, עדכנו בחברה את ציבור הצרכנים, כי עקב הימצאות "גוף זר" מהשדה בשקית בודדת של שעועית ירוקה חתוכה מוקפאת, בכשרות רגלה, יתבצע איסוף יזום של המוצרים הרלוונטיים לפי תאריך אחרון לשיווק ובטווח שעות הייצור הבאות, המודפסות על חזית האריזה בלבד.

מדובר בפיסת נחש שנמצאה באחת השקיות. לפני מספר שבועות עדכנה החברה על "גוף זר" אחר שהתגלה בשקית בודדת של שעועית ירוקה עדינה שלמה מוקפאת, וגם אז ערכה איסוף מוצרים יזום. במקרה הראשון מדובר היה בראש של עכבר.

מהחברה נמסר: "סנפרוסט פועלת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובתיאום עמו, ואוספת את המוצרים מנקודות המכירה. אנו מבקשים מכל מי שמחזיק בשקיות של המוצר בתאריך ובברקוד הנ"ל להימנע מצריכתם, ולפנות לשירות הצרכנים של סנפרוסט בטלפון 1800282844 לצורך קבלת שוברי זיכוי".

עוד הוסיפו בחברה: "כל מוצרי החברה עוברים בדיקות איכות קפדניות. כל שאר המוצרים שאינם בתאריכים אלו - בטוחים לשימוש ולצריכה. אנו מתנצלים על אי הנעימות ומבטיחים להמשיך לפעול לטובת הבטחת איכות ותקינות מוצרינו".

להלן מוצרי החברה שיאספו מן המדפים:

● שעועית ירוקה חתוכה 800 גר', כשרות רגילה, שביעית, ברקוד 729000012104720 עם סימון:

o עדיף להשתמש לפני 2.01.2025

o עדיף להשתמש לפני 11.01.2025

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר