כחצי שקל פחות

המגמה ממשיכה: מחירי הדלק בישראל צפויים לרדת השבוע

בשוק האנרגיה מעריכים כי מחיר הדלק בישראל ירד בחצי שקל, ובכך תמשיך מגמת ההוזלה מהחודש הקודם. המחיר הרשמי יפורסם מחר (דלק)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

מחיר הדלק צפוי לרדת בעוד כ-40-50 אגורות במהלך השבוע, החל מה-1 בספטמבר, ויעמוד על בין 6.08 ל-6.18 שקלים לליטר בנזין 95 בשירות עצמי. כך מעריכים בשוק האנרגיה.

מדובר בהמשך מגמת הוזלת מחירי הדלק שהחלה בחודש שעבר, אז ירד מחירו בשקל וחצי. המחיר הרשמי יתפרסם מחר (שלישי) על ידי משרד האנרגיה.

בחודשים האחרונים, עד החודש הנוכחי, מחיר הדלק בישראל שבר שיאים, וחצה את רף השמונה שקלים לליטר דלק. בתחילת החודש חתם שר האוצר ליברמן על צווים להפחתת מס הבלו על הדלק ובשילוב ירידת מחיר חבית נפט בעולם - בתחילת החודש הנוכחי, מחיר הדלק ירד בכשקל וחצי. כעת כאמור מעריכים כי גם בחודש הנוכחי מגמת ההוזלה תמשך.

על פי הדיווח בשבוע שעבר ב-Ynet, שר האוצר אביגדור ליברמן מתכוון להאריך את ההנחה על המס על הדלק, שהייתה אמורה לפקוע בסוף החודש הנוכחי - עד אחרי הבחירות (הבחירות תתקיימנה ב-1 בנובמבר) - בתאריך 15 בנובמבר.

בינתיים, מחיר חבית נפט ירד בכעשרה אחוזים מאז ההוזלה בתחילת החודש הנוכחי וכן שער הדולר ירד בכחמישה אחוזים, מה שאמור להפחית את מחיר הדלק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר