בפעם השלישית | צפו

4 לפנות בוקר: בתים של 3 משפחות ברמת מגרון נהרסו

בפעם השלישית תוך חודש, כוחות הביטחון הרסו בתים ברמת מגרון שבבנימין • התושבים דיווחו על אלימות קשה והחרמת ניידים שתועדו. לדבריהם, 5 בני אדם נפצעו ולא קיבלו מענה רפואי | צפו (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
בתים של 3 משפחות ברמת מגרון נהרסו (צילום: ללא קרדיט)

בפעם השלישית תוך חודש: כוחות גדולים של משטרה ומנהל אזרחי הגיעו בשעה 4 לפנות בוקר (שלישי) לרמת מגרון שבבנימין, והרסו את בתיהם של שלושת משפחות הגבעה. התושבים מדווחים על אלימות קשה - גם כנגד נשים וילדים, והחרמת מכשירי טלפון של תושבים שתיעדו.

לדברי המתיישבים, מאלימות השוטרים נפצעו ארבעה תושבים, ביניהם נערה בת 17 שנפצעה בראשה ובידיה. בנוסף, עצרו השוטרים שישה תושבים שמחו כנגד ההרס.

"השוטרים פשוט הגיעו בריצה ושעטו אל תוך הגבעה", סיפרה הודיה קהתי, תושבת הגבעה. "הם היכו באלימות לכל מי שלא בא להם טוב בעין - כולל נערות צעירות ופשוט חטפו את מכשירי הטלפון של כל מי שניסה לתעד את האלימות.
ביקשנו מהשוטרים שישלחו חובש למקום שיעניק טיפול רפואי לנערה שנפצעה מאלימות השוטרים שתתה דם מפניה או שלכל הפחות יאפשרו לנו לחייג למד"א, אולם הם סירבו. זה היה פשוט מראה קשה ומזעזע".

"בתוך דקות גורשנו מהבית, כל הרהיטים והרכוש האישי שלנו הושלכו החוצה וטרקטור עלה על הבית כשהוא מרסק אותו לחתיכות", תיארה קהתי את ההרס הקשה שחוו.

ברמת מגרון אמרו בתגובה להרס הבוקר: "אי אפשר להתעלם מהעובדה שאנחנו נמצאים בתקופת בחירות, נראה כי שר הביטחון בני גנץ, וראש הממשלה יאיר לפיד החליטו לעשות את קמפיין הבחירות שלהם על הגב של תושבי הגבעות, תוך ניצול ציני של התפקיד שהם מכהנים בו כרגע. בפינויים השוטרים משתמשים באלימות קשה ללא צורך, ונראה כאילו קיבלו פקודה מגבוה 'להיכנס במתנחלים'. בכל מחיר."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר