"הדירה לא שלי"

סערת הדירה של הדר מוכתר; רשות המסים פתחה בבדיקה

רשות המסים פתחה בבדיקת העסקה לרכישת הדירה בחיפה, הרשומה על שמה של הדר מוכתר, יו"ר 'צעירים בוערים' - לאחר שהכחישה כי הדירה שלה (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
הדר מוכתר (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לאחר הסערה התקשורתית רשות המסים פתחה בבדיקת רכישת הדירה בחיפה, הרשומה על שמה של הדר מוכתר, יו"ר 'צעירים בוערים'.

ברשות המסים יבדקו בין היתר האם הדיווח לרשות המסים ותשלום המס על העסקה משקפים את פרטי העסקה שנערכה לרכישת הדירה, וזאת מחשש לעסקה פיקטיבית, לאור הצהרותיה של מוכתר בתקשורת בנושא.

מרשות המסים נמסר בתגובה כי "בשל חובת הסודיות הקבועה בחוקי המס, איננו יכולים להתייחס לשאלת קיומן או אי קיומן של בדיקות או חקירות הנוגעות לאדם מסוים".

לאחר הפרסומים בנושא בתקשורת, הגיבה מוכתר: "אני לא מתראיינת לתקשורת. אני נותנת לתקשורת הממוסדת כמה ימים להחליט אם אני צעירה שלא מבינה בפוליטיקה, או פוליטיקאית ממולחת, מליונרית, נוכלת שגונבת כספים, שתולה של לפיד או של ביבי, בינתיים תמצאו אותי בטיקטוק".

אתמול נחשף כי על שמה של הדר מוכתר רשומה דירה בחיפה, בעוד היא הכחישה בתקשורת כי היא בעלת הדירה וסיפרה כי אבא שלה רכש את הדירה מכספי הפנסיה ורק רשם את הדירה על שמה.

"היא רשומה על שמי, אבל זו דירה של ההורים שלי. אבא שלי שם את כל כספי הפנסיה שלו על הדירה הזאת והוא רשם אותה על שמי מהשיקולים שלו", אמרה מוכתר אתמול בריאיון ל'חדשות 13'.

לדבריה, "הדרך היחידה שלי להשיג את הדירה הזאת היא שההורים שלי ימותו", וכי היא לא תקח את הדירה "שהולכת לממן את ההורים שלי כשהם יהיו זקנים בשביל לגור בה. האלפיים ומשהו שקל שהם יקבלו מהשכירות, זה מה שייתן להם קצבה נורמלית בפנסיה. אני לא מתכוונת להשתמש בדירה".

מוכתר הוסיפה ואמרה כי "כל בן אדם שרץ לכנסת, באות המפלגות הגדולות ומטרטרות אותו שלא ייכנס למגרש שלהם, אז ברור שמטרגטים אותי וברור שיש קמפיין של מיליונים נגדי, כי הם לא רוצים שינוי. הם רוצים שאתה תישאר באותו מקום שאתה נשאר בו כרגע ועשרים שנה תצביע לאותם אנשים".

הבוקר, הודיעה מוכתר: "אני מפסיקה להתראיין, לא מאמינה בתקשורת הממוסדת. באתי לעשות שינוי, וכל היום אני רק חוטפת אש. אני באמת שואלת, הממסד עד כדי כך רקוב שאי אפשר לשנות?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר