השב"כ מנהל מצוד

קשישה בת 84 הותקפה באלימות ונרצחה; חשד לאירוע לאומני

אישה כבת 84 אותרה היום ללא רוח חיים עם סימני אלימות בחולון; המשטרה והשב"כ מנהלים מצוד אחר החשוד במעשה ומתחזק החשד שמדובר ברצח ממניע לאומני (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ד באלול תשפ"ב | 20.09.22
זירת האירוע בחולון (צילום: דוברות זק"א תל אביב)

אישה כבת 84 אותרה היום (שלישי) ללא רוח חיים עם סימני אלימות בחולון. המשטרה והשב"כ חוקרים את האירוע ומתחזק החשד לרקע לאומני. מספר שעות לאחר האירוע המשטרה תפסה מוט ברזל שככל-הנראה שימש את הרוצח כדי לתקוף את הקשישה בראשה, בצורה אכזרית.

בתיעוד ממצלמת אבטחה סמוכה נראה גבר, לבוש בבגדים כהים, מכה את הקשישה, סמוך לאתר בנייה ברחוב החשמונאים בחולון ונמלט, מותה של הקשישה נקבע בזירה. המשטרה והשב"כ מנהלים מצוד אחר התוקף כשזהותו אינה ידועה.

שוטרים עברו בין הבניינים באזור ואספו מצלמות אבטחה, כחלק מהמצוד אחר החשוד. בנוסף, עובדים מאתר הבנייה נלקחו לחקירה.

מהמשטרה נמסר כי "בשעות אחה"צ התקבל במוקד המשטרה דיווח על קשישה (84) תושבת חולון שהותקפה ע"י אלמוני ברח' החשמונאים. גורמי רפואה שהגיעו לזירה, ביצעו פעולות החייאה שבסיומם נאלצו לקבוע את מותה.

"כוחות משטרה רבים הגיעו לזירה והחלו בחקירת האירוע כאשר מחקירה ראשונית בזירה עולה החשד כי מדובר ברצח, ובשלב זה נבדקים כל כיווני החקירה האפשריים".

סגן מפקד מחוז ת"א, תת ניצב דוד פילו (צילום: דוברות המשטרה)

עוד נמסר מהמשטרה כי "בסיום הערכת מצב שקיים בזירה סגן מפקד מחוז ת"א, תת ניצב דוד פילו, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית במחוז ת"א. מאז האירוע כוחות משטרה רבים מבצעים סריקות נרחבות אחר החשוד במעשה שזהותו טרם ידועה בשלב הזה".

מתנדבי זק"א תל אביב - צוות חולון, מסייעים למשטרה תוך דאגה לכבוד הנפטרת, ובהמשך הגופה תועבר למכון לרפואה משפטית לצורך חקירה וזיהוי.

יחיאל גולדמן קמב"ץ זק"א ת"א מספר: "קיבלנו דיווח מהמשטרה על אישה שנמצאה ללא רוח חיים ברחוב. בסיוע מתנדבים נוספים מהיחידה, סייענו למשטרה בטיפול בגופה, ובאיסוף הממצאים הרבים במטרה להביאם לקבורה. נסיבות האירוע נחקרות ע"י המשטרה. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית לצורך השלמת חקירה".

(צילום: דוברות זק"א תל אביב)
(צילום: דוברות זק"א תל אביב)
(צילום: דוברות זק"א תל אביב)
(צילום: דוברות זק"א תל אביב)
(צילום: דוברות זק"א תל אביב)
(צילום: דוברות זק"א תל אביב)
(צילום: דוברות זק"א תל אביב)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר