דו-פרצופיות מכוערת

משרד האוצר שכר לליברמן נהג לסופי שבוע; העלות: 400 אלף לשנה

בעוד ליברמן עסוק בלחנך ולהטיף לציבור החרדי - כנגד "הסחטנות של הקופה הציבורית", מתברר כי יש מי שחולב אותה בשביל נהג לסוף שבוע | ליברמן, כך נחשף היום, שכר לעצמו נהג נוסף לסופי שבוע בעלות אסטרונומית (חדשות)

(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

שר האוצר אביגדור ליברמן, יודע להטיף היטב על "הסחטנות" של הציבור החרדי, אך על פי הפרסום היום (שני) של שירית אביטן ב'גלובס', שר האוצר החליט לקחת לעצמו נהג נוסף עבור סופי שבוע בעלות אסטרונומית.

על פי הדיווח, במשרד האוצר ניסו לתרץ את העסקת נהג נוסף לסופי שבוע, בכך שליברמן עובד גם בימים אלו, ומכיוון שהוא שימש גם כשר ביטחון, הוא זקוק לרכב משוריין ולנהג עם רישיון ג'.

על פי הבדיקה, במשרד האוצר הודיעו בשבוע שעבר לוועדת המכרזים כי נמצא נהג נוסף לליברמן בעלות של 400 אלף שקלים לשנה לא כולל מע"מ, במשרד תירצו את העסקה הנוספת בכך שמדובר בחצי תקן נוסף שמאפשרת נציבות שירות המדינה.

אך בבדיקה שנערכה במרכז המחקר והידע של הכנסת מתברר, כי עלות של נהג ועוד חצי תקן של נהג מוערכת בכ-310 אלף שקלים לשנה, ולא ב-400 אלף שקלים רק לחצי תקן, כפי שסידרו במשרד האוצר לליברמן.

במשרד האוצר אמרו לגלובס: "שר האוצר מחויב ע"י גורמי הביטחון בנהג מקצועי בכל נסיעותיו ברכב שרד המאופיין אף הוא, כלומר גם מעבר לשעות של משרה מלאה רגילה המאוישות כבר, נדרש תקן נוסף של חצי משרה לנהג מחליף. שירותים אלה מסופקים בעיקר בסופי שבוע, ימי חג, שעות בוקר מוקדמות ושעות לילה מאוחרות.

"לאחר שהמשרד יצא בשני מכרזים ולא התקבלו הצעות - התקשר המשרד עם חברת א.א יבוא ושיווק בע"מ שתספק את שירותי הנהיגה לשר לפי הצורך. העלות כאמור - 400 אלף שקל לשנה לסופי שבוע בלבד. במקום אחר נכתב שהוגשה הצעת מחיר מפרילאנסר שהגיש הצעת מחיר גבוהה מזו שהגישו א.א יבוא ושיווק", נטען מטעם משרד האוצר.

לשכת השר ליברמן מסרה בתגובה לגלובס: "זהות הנהג והעסקתו באחריות משרד האוצר. מצידו של השר לא נעשתה אף פנייה להעסקה".

משרד האוצר מסר בתגובה לגלובס: "הצורך בפרסום מכרז נבע מכך שנהגי המשרד הקבועים אינם עובדים בסופי שבוע וכן מדרישת גורמי הביטחון המחייבת נהג בעל רישון ג' שהוסמך לנהיגה ברכב משוריין. לא הייתה שום דרישה מצידו של שר האוצר להוציא מכרז כזה או אחר. לשר אין כל מעורבות בנושא. כל ניסיון להציג תמונה אחרת היא מצג שווא וניסיון לסלף את העובדות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר