יוצאים מהקלפי וממשיכים לבחור בדיסיטי!

אם כבר יוצאים מהבית להצביע – אין סיבה שלא נבחר! ביום הבחירות, יום שלישי ז' חשוון, בוחרים לצאת לדיסיטי ונהנים מחגיגת עיצוב הבית ועוד מגוון חוויות לכל המשפחה (בחירות)

(צילום: יח"צ)

רק ביום הבחירות, כל רכישה בחנויות הדיסיטי, תזכה אתכם במתנה, ללא התניית גובה הרכישה. מבצעים כאלו משתלמים, רק בדיסיטי ורק ביום הבחירות.

מתחם העיצוב הגדול ביותר בישראל, דיסיטי בפארק ישראל – מעלה אדומים, מציע ביום הבחירות פעילויות לכל המשפחה, מבצעים והנחות ענק והכל במקום אחד וביום אחד.

מתחם העיצוב הגדול ביותר בישראל, דיסיטי בפארק ישראל – מעלה אדומים (יח"צ)

בעוד אתם נהנים ממגוון הנחות לרכישות עבור הבית, תקבלו מתנה ללא התניית גובה הרכישה. הילדים ייהנו באותו זמן מהפעלות לאורך כל שעות היום, כולל רכבת מיוחדת שתערוך סיור לילדים במתחם, מתנפחים ועוד מגוון רחב של פעילויות שיהיו מפוזרות בשטח. הפעילות תחל מהשעה 11:00.

"אנחנו בדיסיטי מקדישים כל הזדמנות אפשרית להעניק לצרכנים ולמבקרים הרבים שלנו, חווית קניה משתלמת ונעימה" (יח"צ)

"יום בחירות הוא הזדמנות ליום חופש שמשפחות אוהבות לנצל לארגונים שונים שחיכו לזמן נכון", מסבירה פנינה רווח, מנכ"לית דיסיטי. "אנחנו בדיסיטי מקדישים כל הזדמנות אפשרית להעניק לצרכנים ולמבקרים הרבים שלנו, חווית קניה משתלמת ונעימה, שתהפוך לאירוע מותאם לכל המשפחה. לכן גם ביום הבחירות חשבנו על אופן ניצול הולם של היום, הנחות, מתנות וכמובן הפעלות לילדים, כדי שכל המשפחה תוכל ליהנות. כל מאות החנויות מחכות לכם עם המוצרים האיכותיים ביותר לריהוט בית, כולל מבצעים אטרקטיביים במיוחד לכל מה שאתם צריכים לעיצוב, אבזור וריהוט הבית".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר