הפיגוע בפונדוק

בנו של הנרצח מספר: "אבא השתחרר מבית החולים, פתאום פצע הדקירה נפתח והוא נפטר"

הבוקר פורסם, כי שבועיים אחרי הפיגוע בפונדוק, נפטר מפצעיו שלום סופר הי"ד. בנו, לידור מספר היום, "אבא היקר כבר שוחרר לפני שבוע, בלילה נפתח לו פצע הדקירה והוא נפטר לפני שהגיע לבית החולים" (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
שלום סופר הי"ד | בעיגול: תפיסת המחבל (צילום: באדיבות המשפחה // דו"צ)

לפני כשבועיים, מחבל דקר את שלום סופר הי"ד, תושב פתח תקווה, בן 55 שנכנס לכפר הפלסטיני פונדוק במרחב החטיבה האזורית שומרון.

סופר הי"ד נפצע באורח קל עד בינוני, ולפני כשבוע הוא שוחרר מבית החולים, אמש (שני) נפתח לו פצע בבטן והוא איבד דם רב ונפטר מפצעיו.

בנו, לידור סופר, סיפר הבוקר בריאיון בכאן רשת ב': "אבא יצא מהסופר בקדומים לכיוון הבית בפתח תקווה, הוא עצר רגע בכפר הערבי ואיך שהוא יצא מהרכב מחבל ערבי התנפל עליו ודקר אותו בבטן. אני עובד איתו יחד והגעתי אחרי כמה דקות לזירת הפיגוע. אבא נפצע קל עד בינוני - והוא אף הצליח להילחם עם המחבל ולחטוף לו את הסכין. הרופאים היו אופטימיים לגבי מצבו, כמובן שיש הרבה שאלות האם מישהו התרשל".

"לפני שבוע, הוא השתחרר כבר מבית החולים והוא שוחרר הביתה, הוא כבר היה שבוע בבית והרופאים אמרו שהכל בסדר והוא צריך להחלים טוב בבית - נפשית ופיזית".

"לפתע", סיפר לידור בקול רועד: "ברגע אחד אתמול בלילה, נפתח לו אחד הפצעים בתוך הבטן, איפה שהסכין פגעה בו ותוך שניות הוא איבד כמויות גדולות של דם".

"שהוא השתחרר מבית החולים, שמחנו, רצינו לעשות מסיבת הודיה, היינו בטוחים שהכל כבר מאחורינו ועוד יום יומיים, האבא החזק שלנו יחזור לעצמו ויחזור לעשות טוב לעם ישראל, אבל לצערנו זה לא מה שקרה, הוא נפטר עוד לפני שהספיק להגיע לבית החולים", סיפר הבן.

מדוברות קדומים נמסר: "ברוך דיין האמת! בצער רב וביגון קודר אנחנו מודיעים על פטירתו של שלום סופר, בעל המכולת בק.צפון. שלום נפטר מפצעיו לאחר שנדקר ע"י מחבל בן עוולה בפיגוע דקירה לפני כשבועיים. הלוויה תתקיים היום בשעה 13:00 בבית העלמין סגולה בפתח תקוה. יושבים שבעה בבית הכנסת נאות מרגלית 21, פתח תקוה".

ראש הממשלה יאיר לפיד ספד לסופר. בהודעה שפרסם הבוקר כתב כי "בשם ממשלת ישראל ואזרחי ישראל אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחתו וחבריו. המחבל הנתעב נתפס עוד באותו היום, וצה"ל וכוחות הבטחון ממשיכים במאבק נגד הטרור יום ולילה. יהי זכרו ברוך".

ראש מועצת קדומים, חננאל דורני, ספד אף הוא: "המומים וכואבים מפטירתו של שלום סופר שנרצח על ידי בן עוולה. שלום היה איש חסד, ישר דרך ונעים הליכות. חובה על הממשלה החדשה לבטל את כל ההתבטאויות והפעולות של הממשלה הקודמות שנתנו תקווה לטרור ולעצור כל מחשבה ודיבור על ויתורים לרשות הפלסטינית. אני מצפה מחבריי בממשלה החדשה לשנות את המשוואה ולצאת למאבק נחוש בטרור בד בבד עם תנופת בנייה ופיתוח ההתיישבות. רק כך ניתן לגדוע את התקווה של הטרור".

שר הביטחון בני גנץ אמר: "צער עמוק על פטירתו של שלום סופר, שנפצע לפני כשבועיים בפיגוע בשומרון והיום מת מפצעיו. מערכת הביטחון שמה את ידה על המחבל שרצח את שלום ותמשיך לרדוף אחר כל מבצעי הפיגועים וכל מי שסייע להם. תנחומים מעומק הלב לבני משפחתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר