"אתם הייתם השחקנים שלי"

פרשת הדירה בחיפה: הוריה של הדר מוכתר שילמו מס

הוריה של הדר מוכתר, יו"ר מפלגת 'צעירים בוערים' שקיבלה רק 8,800 קולות, נאלצו לשלם את המס הנדרש עבור הדירה שרכשו בחיפה ורשמו על שם בתם (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
הדר מוכתר (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

הוריה של הדר מוכתר, יו"ר מפלגת 'צעירים בוערים' שקיבלה בבחירות רק 8,800 קולות, נאלצו לשלם את המס הנדרש עבור הדירה שרכשו בחיפה ורשמו על שם בתם, כך דווח ב'וואלה'

כזכור, במהלך מערכת הבחירות, כאשר הדר מוכרת כיכבה בתקשורת כשהיא רוכבת על משבר הנדל"ן ויוקר המחייה, נחשף כי יש לה דירה הרשומה על שמה בחיפה.

מוכתר, טענה בתגובה כי הדירה נקנתה על-ידי אביה - ולא מכספה שלה, והם רק רשמו את הדירה על שמה.

"אבא שלי קנה את הדירה הזאת מכספי הפנסיה שלו", הגיבה אז מוכתר בטוויטר שלה, "אבא שלי הולך להיות עני בגלל שהוא דואג לילדים שלו. הדרך היחידה שלי להשיג דירה זה בירושה. אני לא רוצה להרוס לאבא שלי את הפנסיה שלו. לכן אני נלחמת. אני רוצה דירה משלי, לא מכספי הפנסיה של אבא שלי".

בעקבות הדברים, ברשות המסים החלו לבדוק את הנושא, ומבדיקת נסח הטאבו עלה כי אכן יש דירה בחיפה הרשומה על שמה של הדר מוכתר, שנקנתה על-ידי אביה בשנת 2021.

בעקבות כך, לפי הדיווח ב'וואלה', הוריה שילמו לרשות המסים את המס הנדרש עבור רכישת דירה נוספת, והעניין נסגר מבלי שהמדינה תתבע תשלום קנס על אי תשלום המס כנדרש.

בשבוע שעבר, לאחר שהתרסקה בבחירות, טענה הדר מוכתר כי מדובר היה במהלך שיווקי שנועד לקדם את ליין ההרצאות החדש שלה. בציוץ בטוויטר כתבה מוכתר: "יש לי ווידוי. כל שגיאת כתיב שלי בפוסט, כל תמונה עם גומי, כל פה פתוח- הייתה אסטרטגיה מתוכננת שנועדה ליצור חשיפה".

"עשיתי לכם בית ספר בשיווק, באפס תקציב. עוד מעט פותחת את ליין ההרצאות שלי - 'סודות השיווק של הדר מוכתר'", כתבה.

מספר ימים לאחר מכן, כתבה: "אני אניח את זה כאן. מי הפיץ את התמונה עם הפשקווילים? מי היה אחראי להדלפת השטר מכס של הדירה? מי היה אחראי להפצת התמונות של יש עתיד וגדעון סער? מי היה אחראי להפצת הסטטוס המזוייף שלכאורה תמכתי בנתניהו? הייתה לי מטרה אחת - להעלות את נושא יוקר המחיה. אתם הייתם השחקנים שלי".

"בסוף צדקתי", הוסיפה, "אף אחד לא עומד מאחורי. לכל הצעירים שהאמינו לתקשורת, תסתכלו כמה קל לשטוף לכם את המוח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר