"חציית קו אדום"

אין גבול? מורה תלה תמונות של נתניהו עם חבל תלייה וצלב קרס

השיח הפוליטי אמנם הפך בשנים האחרונות לבוטה יותר ויותר, אך שוב מתברר שגם בשמאל שדואג להאשים תמיד את הימין - יש אלימות חמורה. הפעם, זה קרה בבית ספר ברמת גן, כשאחד המורים תלה את תמונת נתניהו לצד צלבי קרס וחבל תלייה | הליכוד: נגיש תלונה במשטרה (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
התמונות של נתניהו שנתלו בבית הספר (צילום: לפי סעיף 27א)

אין גבול להסתה? בבית ספר יסודי ברמת גן נתלו אתמול (ראשון) תמונות של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, כשהוא עם חבל תלייה ולצד צלבי קרס.

הורי הילדים בבית הספר היסודי ברמת גן פנו לעירייה על מנת שתתערב. בעירייה הבהירו, כי מי שאחראי על תליית התמונות הוא אחד המורים בבית הספר. בעירייה אף הבהירו כי הם מצפים מהנהלת בית הספר להסיר את התמונות לאלתר ולקרוא למורה שתלה אותן לשיחת בירור חריפה.

מטעם מפלגת הליכוד נמסר, כי הם מתכוונים להגיש תלונה במשטרה, על הסתה כנגד ראש הממשלה המיועד מטעם אותו מורה.

שרת החינוך ד"ר שאשא ביטון הנחתה היום לזמן לבירור מיידי את המורה ומנהלת בית הספר ברמת גן ואמרה: "הסתה ונאצות נגד נבחרי ציבור לא בבית ספרינו. אנחנו מחויבים לשמור על שיח דמוקרטי מכבד בחברה הישראלית בכלל ובמערכת החינוך בפרט".

חבר מועצת העיר רמת גן, עו"ד זוהר ישרים שפרסם את התמונות בחשבון הפייסבוק שלו כתב: "הלם מוחלט וזעזוע עמוק לנוכח המראות המזעזעים שפקדו את בית הספר היסודי שבעיר. הילדים שלנו היקרים לנו מכל נחשפו במודע וביד מכוונת לתצוגת צלבי קרס וחבל תלייה לראשו של ראש הממשלה המיועד מר בנימין נתניהו. אם אירוע כזה היה מתרחש בקצה העולם, הוא לבטח היה פותח מהדורת חדשות, אבל שזה אצלנו בעיר - כולם שותקים".

"זה בכלל לא משנה מה ההשקפה הפוליטית שלנו, ימין או שמאל, כאן מדובר בחציית קו אדום בוהק וקריאה לחריצת דין מוות כלפי פוליטיקאי וכל זה תחת מסווה חינוכי שמתיימר לחנך את ילדינו לערכים. פניתי למ"מ מנהלת אגף החינוך בעיר הגב' רונית פדלון שתבצע בדיקה מקיפה לנוכח המראות הקשים לבל יחזרו בשנית. מיותר לציין שמי שאחראי לתצוגה המבישה, המסיתה והמאיימת הזו חייב לסיים את עבודתו לאלתר ולהרחיקו מיד וללא דיחוי מכל סוג של קשר עם מי מהתלמידים. מיד לכשהדברים יתבהרו תשקל פנייה למשטרת ישראל ככל הנדרש", אמר עו"ד ישרים.

מטעם העירייה נמסר בתגובה רשמית: "אנו רואים בחומרה רבה כל פעולה העומדת בסתירה לחינוך לערכים דמוקרטים ומוקיעים כל ניסיון להסתה. יש לציין שהמורה הינו עובד משרד החינוך ולכן הטיפול המשמעתי הוא של משרד החינוך. אנו נעמוד בקשר עם המשרד בעניין הצעדים שינקטו".

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד אמר: "ההסתה נגד נתניהו של מחנה 'השינוי והריפוי', חודרת למרחב המוגן של חינוך ילדינו. אני מצפה לשמוע גינוי ממפלגות השמאל להסתה הנוראית הזו. יש גבול".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר