רצח בגלל ויכוח

תיעוד מהכביש בחולון: רוכב אופנוע שולף סכין ודוקר למוות

יורי וולקוב ז"ל, עובד בבית החולים איכילוב, נרצח לעיני רעייתו בגלל ויכוח במעבר חצייה עם רוכב אופנוע • צפו בתיעוד מרגעי הרצח (חדשות בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הדקירה בחולון, היום (צילום: מצלמות אבטחה)

הנרצח במעבר החצייה בכביש בחולון הערב (רביעי) הוא יורי וולקוב, תושב בת ים, בן 52, שעבד בבית החולים איכילוב. הוא נרצח בידי רוכב אופנוע, לאחר שהשניים התווכחו במעבר החצייה.

לפי הדיווח ב-ynet, חברת משפחה של הנרצח סיפרה כי הרצח אירע בעת שהשניים, וולקוב ואשתו, המתינו במעבר חצייה ובאור ירוק החלו לחצות. רוכב האופנוע חתך אותם באור דרום וכמעט פגע בהם. האישה הספיקה לצלם אותו. רוכב האופנוע שם לב לכך וביקש ממנה את הנייד. בשלב הזה הבעל התערב - ונרצח.

בתיעוד נראה הבעל מדבר עם רעייתו לאחר שנדקר וכעבור מספר שניות נופל על הרצפה. ב-ynet דווח לפי חברת משפחה כי הבעל אמר אז לרעייתו שאינו מרגיש טוב.

פראמדיק מד"א דניס סבצ'נקו והחובשים של מד"א כפיר ורסנו ואלירן בקאלו סיפרו: "הפצוע שכב על אי התנועה בסמוך למעבר החציה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה בגופו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו בטיפול רפואי ובביצוע פעולות החייאה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי המשך טיפול רפואי כשמצבו קריטי."

ממגן דוד אדום נמסר: "בשעה 18:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פצוע מאירוע אלימות ברחוב אילת פינת יוספטל בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח וולפסון גבר כבן 40 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה".

המשטרה מסרה: "כוחות משטרה החלו בסריקות אחר רוכב הקטנוע שנמלט המקום. נסיבות האירוע בבדיקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר