הרצח המזעזע בחולון

האלמנה המרוסקת: "בגלל שצילמתי - הוא דקר את יורי"

המצוד אחרי החשוד ברצח יורי וולקוב נמשך. אלמנתו שהייתה לצידו בעת הרצח, מספרת היום בקול מרוסק על הרצח: "הוא חצה באור אדום וצילמתי אותו ואמרתי לו שאולי אעביר למשטרה. זו הייתה הסיבה שהוא הרג את יורי | צפו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
לנה וולקוב בביתה בבת ים (צילום: דוברות איכילוב)

יורי וולקוב, תושב בת ים, בן 52, שעבד בבית החולים איכילוב, נרצח אמש (רביעי) בידי רוכב אופנוע, לאחר שהשניים התווכחו במעבר החצייה. החשוד ברצח טרם נתפס

לנה וולקוב, אלמנתו, סיפרה הבוקר מביתה שבבת-ים על נסיבות הרצח: "עברנו במעבר החצייה כביש ואמרנו לרוכב האופנוע שנסע ברמזור אדום, כשלנו היה ירוק".

"הסתכלתי על הרוכב וראיתי שמשהו לא בסדר, אמרתי שאולי אצלם אותו כדי לשלוח למשטרה. זו הייתה הסיבה שהוא הרג אותו".

האלמנה שעבדה יחד עם בעלה בבית החולים איכילוב, סיפרה בקול חנוק מדמעות: "בכל מקום שבו עבד כולם אהבו אותו. הוא עבד מכל הלב בשביל החולים, את זה אני יודעת"

כזכור, הרצח אירע בעת שהשניים, וולקוב ואשתו, המתינו במעבר חצייה ובאור ירוק החלו לחצות. רוכב האופנוע חתך אותם באור דרום וכמעט פגע בהם. האישה הספיקה לצלם אותו. רוכב האופנוע שם לב לכך וביקש ממנה את הנייד. בשלב הזה הבעל התערב - ונרצח.

בתיעוד נראה הבעל מדבר עם רעייתו לאחר שנדקר וכעבור מספר שניות נופל על הרצפה, כשהוא אמר לאשתו שאינו חש בטוב.

הדקירה בחולון (צילום: מצלמות אבטחה)

פראמדיק מד"א דניס סבצ'נקו והחובשים של מד"א כפיר ורסנו ואלירן בקאלו סיפרו: "הפצוע שכב על אי התנועה בסמוך למעבר החציה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה בגופו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו בטיפול רפואי ובביצוע פעולות החייאה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי המשך טיפול רפואי כשמצבו קריטי."

ממגן דוד אדום נמסר: "בשעה 18:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פצוע מאירוע אלימות ברחוב אילת פינת יוספטל בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח וולפסון גבר כבן 40 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה".

המשטרה מסרה: "כוחות משטרה החלו בסריקות אחר רוכב הקטנוע שנמלט המקום. נסיבות האירוע בבדיקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר