הרצח המחריד בחולון

החשוד, עדי מזרחי הודה בחקירה במשטרה ברצח יורי וולקוב

עדי מזרחי בן 23, החשוד ברצח של עובד בית החולים איכילוב - הודה היום לראשונה במהלך חקירה במשטרה, כי הוא רצח את יורי וולקוב במעבר החצייה בחולון (חדשות)

עדי מזרחי בבית המשפט (צילום: אבשלום ססוני - פלאש 90 )

הרצח המחריד במעבר החצייה בחולון: החשוד ברצח - עדי מזרחי, בן 23, מבת ים, נשבר היום (ראשון) במהלך חקירה במשטרה והודה ברצח של יורי וולקוב בחולון.

על פי החשד, עדי מזרחי דקר את וולקוב, תושב בת ים, בן 52, בעקבות ויכוח בין השניים במהלך חציית כביש במעבר חצייה - וולקוב התמוטט וכעבר זמן קצר נקבע מותו.

היחידה המרכזית של מחוז ת"א עצרה ביום חמישי האחרון, לאחר פעילות מודיעינית - מבצעית. צוות בילוש הגיע לבית ברחוב יוטבתה בחולון, ולאחר היערכות במקום במשך מספר שעות, זיהו שני חשודים עוזבים את הבית עם קטנועים. צוות בילוש עצר אותם, ובמקביל צוות אחר נכנס אל הבית לביצוע מעצר.

תוך כדי מעצר החשוד במעורבות ברצח, הגיח כלב מגזע מסוכן לעבר הבלשים, נשך שניים מהם ופצע אותם באורח קל ובינוני. הבלשים ביצעו ירי לעבר הכלב, פצעו ונטרלו אותו.

כתוצאה מהירי נשרטה ברגלה בחורה ששהתה במקום עם החשוד. שני הבלשים פונו לטיפול רפואי בבית החולים.

עד כה מזרחי שנתפס לא הודה ברצח והיום כאמור לאחר חקירה, הוא הודה ברצח.

בתו דריה הספידה היום בהלוויה שנערכה בחולון, "אנחנו עדיין לא מאמינים שאותו אדם שפל עשה לך חור בלב, חור שנוצר בלב של כולנו ולא יתמלא בחיים. אני לא מאמינה שאני נפרדת מאבא שלי, האבא היחיד שהיה לי כל החיים. אני כבר מתגעגעת אליך ואוהבת אותך".

הדקירה בחולון

בן גביר הספיד גם בלוויה ואמר: "האלימות הזאת קשורה לתרבות דיון, אבל קשורה גם למשטרה, שצריכה להיות חזקה מאוד ולפעול נגד אותם ארורים". השר המיועד הבטיח: "נעשה הכול בשם ממשלת ישראל העתידית כדי למגר את הדבר הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר