כתב אישום הוגש | תיעוד

התעצבן על שני אנשים, זרק אבנים על אוטבוסים ונעצר

כתב אישום הוגש נגד תושב מזרח ירושלים בן 46 לאחר שהתקוטט עם שני אנשים - התעצבן, ו"הוציא עצבים" על רכבים חולפים (חדשות בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

בפרקליטות הוחלט להגיש אתמול (ראשון) כתב אישום נגד תושב מזרח ירושלים לאחר שתקף באבנים כלי רכב חולפים.

בכתב האישום עולה כי לפני כשבוע הגיעו שני המתלוננים למתחם המגורים של הנאשם, ראמי קדסיה, והחלו לקרוא לאחיו. הנאשם קפץ לעברם, הרים בידיו שברים של כיור שהיו בסמוך אליו, דחף אותם תוך שהוא צועק ומאיים עליהם, בין היתר, "עוף מפה אני אפתח אותך" והכה את שניהם.

עוד עולה מכתב האישום כי "בשלב מסוים חלפו במקום שני אוטובוסים והנאשם יידה לעברם אבנים. כתוצאה מכך שמשות האוטובוסים נופצו ואחד האוטובוסים סטה מהמסלול ועלה על מדרכה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם סבל אחד המתלוננים מחבלות בגופו בנוסף, האוטובוסים ניזוקו ואחר הנהגים נזקק לטיפול רפואי בעקבות רסיסי זכוכית שנכנסו לו לעין.

במהלך חקירת הנאשם הוכנס אחד המתלוננים לעימות במסגרתו איים עליו הנאשם בנוכחות החוקר, בין היתר, "אתה פעם הבאה תבוא, תצא על הידיים, אולי המשטרה תציל אותך, אולי אני אפתח אותך. היום נשבר לך היד? איך קוראים לך?"."

כתב האישום מייחס לקסדיה ביצוע עבירות של תקיפה סתם, תקיפה הגורמת חבלה ממשית, יידוי או ירי של אבן לעבר כלי תחבורה וחבלה במזיד ברכב.

בהודעת הפרקליטות נכתב כי היא מבקשת מבית המשפט "להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב בין היתר כי הנאשם ביצע את העבירות המיוחסות לו "תוך נטילת סיכון ממשי לנהגי האוטובוסים ומשתמשי הדרך, גרימת נזקים משמעותיים לשני אוטובוסים ונזק פיזי לאחד הנהגים, על מנת לסלק "אורחים לא רצויים", שימוש באלימות מילולית ופיזית כלפיהם תוך איבוד עשתונות, ואיומים אף בתוך חדר החקירות, בצירוף עברו הפלילי וקיומו של מאסר על תנאי בר הפעלה, מבססים את המסקנה כי אין תחליף ראוי למעצר המשיב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר