הופלל על-ידי סוכן

העבריין החרדי אלי אריש החל לרצות שישה חודשי מאסר

העבריין החרדי אלי אריש החל השבוע לרצות עונש מאסר של שישה חודשים בבית הכלא 'הדרים', לאחר שהורשע בעבירה של סחר במטען חבלה (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אלי אריש, ארכיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

העבריין החרדי אלי אריש החל השבוע לרצות עונש מאסר של שישה חודשים בבית הכלא 'הדרים'.

הריש, הופלל על ידי סוכן משטרתי בעבירה של סיוע לסחר במטען חבלה ובית המשפט העליון קיצר את עונשו ל-6 חודשי מאסר בשל מגבלתו הפיזית כתוצאה מניסיון חיסול ששרד בשכונת רמות בירושלים.

אריש, נחשב ליעד מספר 1 של ימ"ר ירושלים. לפני כשנתיים, ימ"ר מרכז הפעיל עבריין לשעבר ממרכז הארץ כסוכן משטרתי. הסוכן, שפעל במשך זמן רב, הצליח לרכוש מעבריינים דמויות נשקים, אמל"ח וסמים רבים ולהפליל אותם.

כתב האישום שהוגש אז נגד אלי אריש פירט כיצד מכר מטען חבלה מפורק בתמורה לעשרות אלפי שקלים. לפי כתב האישום, תחילה סירב הסוכן המשטרתי להצעה לקנות אבקה ממנה ניתן לייצר מטען צינור, בנימוק כי הוא רוצה מטען מוכן בלבד. בנוכחותו, התבצעה שיחת טלפון עם הוראה להכין את המטען המבוקש.

לאחר מכן נפגשו בתחנת דלק בגבעת זאב, שם סיכמו על הפרטים. בהמשך, נפגשו שוב ולפי כתב האישום, הוא הוציא מרכבו שקית ירוקה אשר בתוכה היו שני שלטים ומנגנון הפעלה, הדריך והדגים לסוכן כיצד ניתן להפעיל אותם כדי לפוצץ את מטען החבלה.

בפגישה נוספת ליד מרכז מסחרי ברמלה, סימן הנאשם לסוכן באצבעו אל עבר מקום מסתור שם הטמין שקית ובתוכה מטען חבלה שהורכב בתוך סיר מתכת והכיל חומר נפץ במשקל שלא פחת מ-300 גרם, מיכל גז, חומרי בערה וכן מוליכים חשמליים.

במסגרת הפרשה, כאמור, הורשע אריש בעבירה של סחר במטען חבלה, ובמסגרת הסדר טיעון עם הפרקליטות נגזרו על אריש 18 חודשי מאסר, אך הוא הגיש ערעור על העונש לאחר שנפצע ברורח קשה בניסיון חיסול, ועונשו קוצר, וכעת, כאמור, הוא החל לרצות את העונש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר