היה עם 3 ילדים ברכב

הסכסוכים בעולם התחתון: גבר נפצע כתוצאה מהתפוצצות מטען שהוטמן ברכבו

ניסיון חיסול בעולם התחתון: פצוע, תושב נהרייה בן 44, עבריין אשר מוכר למשטרה, נפגע לפני שעה קלה בגפיו כתוצאה מפיצוץ והיה בהכרה מלאה | כוחות מד"א פינו אותו במצב קל. שאר יושבי הרכב לא נפגעו | כל הפרטים (פלילים, משטרה)

איצלה כץ | כיכר השבת |
זירת האירוע בנהריה (צילום: דוברות המשטרה)
העבריין מיכאל מור (פלאש 90)
הגדלה

שוב ניסיון חיסול בעולם התחתון: גבר כבן 44, תושב נהריה המוכר למשטרה, נפצע הבוקר (חמישי) סמוך לשעה 08:00 כתוצאה מפיצוץ מטען שהוטמן ברכבו.

כוחות מד"א שהגיעו לזירה העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו למרכז הרפואי בגליל - נהריה כשהוא סובל מחבלות בגפיים ומצבו מוגדר קל. שלושת ילדיו ששהו ברכבו לא נפגעו.

העבריין מיכאל מור (פלאש 90)

"כשהגענו למקום ראינו את הרכב עומד בכביש לאחר שהחל בנסיעה ונעצר כתוצאה מפיצוץ" סיפר יעקב הניג - חובש רפואת חירום מד"א שהגיע לזירה. "נהג הרכב גבר כבן 44 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלה בגפיים, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל. שאר נוסעי הרכב לא נזקקו לטיפול".

מדובר באדם המזוהה עם ראש ארגון הפשע בנהריה - שמוליק הרוש הנחשב ליריבו המר של מיכאל מור, גם הוא ראש ארגון פשע גדול בנהריה. השניים ניהלו ביחד אימפריית פשע עד שהסתכסכו והפכו ליריבים מרים ומושבעים.

במהלך המריבות והחיסולים ההדדיים בקרב אנשיהם כבר נהרגו מעל ל-15 בני אדם. לפני כשבועיים חוסל בנהריה רפי בן שלום - אחיינו האהוב של מיכאל מור. מור שמע על החיסול מאסירים השוהים בכלא ולקח את האירוע באופן קשה והתחייב לנקום.

בסביבתו של הרוש לא נבהלו מאיומי מור. "בזמן שהוא יושב בכלא, הרוש מחסל את כל מי שקשור אליו. הוא משתלט לו על העסקים. יש לו (למיכאל מור) מזל שהוא בכלא אחרת כבר מזמן היה מת" טוען מקורב לשמוליק הרוש.

עד היום המשטרה לא הצליחה לפענח אפילו מקרה רצח אחד בכל היסטוריית החיסולים של מור והרוש. לפי השמועות, הרוש הצליח לחסל מקורבים למור בפנמה ובקוסטה-ריקה.

שמוליק הרוש נחשב למקורב של ראש ארגון הפשע מהדרום - בני שלמה, שחוסל בתחנת דלק בחיסול שהדהים את עולם הפשע ואף את הציבור הישראלי. מקורבי מור משוכנעים כי חיסולו של בן שלום, אחיינו של מור, הגיע כתגובה לחיסול בני שלמה.

כעת, מהווה המטען ברכבו של מקורבו של הרוש, "מסר" למקורבי הרוש, לפיו, גם מתוך תא ההפרדה שבכלא השרון, בו שוהה מיכאל מור, הוא עדיין יכול להוציא פעולות נקם וחיסול וכי מוקדם מידי להספיד אותו.

גורמים במשטרת נהריה מעריכים כי הסיפור עוד לא תם, וכי צפויים פעולות נקם ותגמול משני הצדדים.

זירת החיסול של בני שלמה בחולון (צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר