"ילד תמים"

למרות התיעוד - המשפחה טוענת: "אין פה שום פיגוע"

"הבן שלנו לא תכנן לעשות שום פיגוע", נמסר מטעם המשפחה. "מדובר בגרסה שקרית של המשטרה על מנת לכסות על המחדלים שלה. המשטרה רצחה את בננו בדם קר" (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה פרסמה תיעוד וידאו של המחבל מכפר קאסם יורה לעבר השוטרים ואז נכנס לרכבו ומנסה לדרוס אותם - אך הדבר לא מונע ממשפחתו לטעון כי הוא לא היה מחבל ולא ביצע פיגוע.

משפחתו של נעים בדיר בן ה-20 פרסמה הודעה ולפיה "הבן שלנו לא תכנן לעשות שום פיגוע. מדובר בגרסה שקרית של המשטרה על מנת לכסות על המחדלים שלה בכל הקשור להתמודדות עם הפשיעה בחברה הערבית. המשטרה רצחה את בננו בדם קר. אין פה שום פיגוע".

דודו של המחבל, סובחי באדיר, טוען בשיחה עם "מעריב": "זה ילד נשמה, ילד תמים, לא יודעים מאיפה בא הנשק, המומים. לא מאמינים שהוא מחבל בכלל - למה אנחנו בשטחים? בגואה? איפה אנחנו? צריך לבדוק מה קרה, משהו לא מובן לנו. יש לנו כעס אבל אנחנו רוצים לבדוק הכל".

בשיחה עם ynet אמר הדוד: "נעים הוא לא מחבל, הוא תושב נאמן ומסודר. השוטרים רצו לעשות עליו חיפוש, הגישה שלו הפחידה אותו ולכן הוא התנהג כך. השוטרים הם אלה שפתחו בירי. הוא לא חשב, הוא ילד עם ראש חם. הוא לא התכוון לדרוס אף אחד".

גם בוועד העממי של כפר קאסם זעמו על הודעת המשטרה. חבר בוועד אמר ל-N12: "אם זה מוגדר טרור, אז אני מצפה מהמשטרה ומהשב"כ שיגדירו את הרצח של הילד פיראס הייב כטרור. שיגדירו את הרצח במסעדה בחיפה כטרור ושיגדירו את הרצח של איש העסקים, בעל המאפייה המוכר באום אל פחם, כטרור".

הוא הוסיף: "המדינה צריכה להתעורר במקום להאשים כל הזמן את החברה הערבית על מה שקורה. ברגע שסמל של המדינה נפגע, כולם עומדים על הרגליים האחוריות. זה עובר כל גבול. מדובר ב-2 מיליון אזרחים שהמדינה אחראית לשלומם וביטחונם. מדובר באלפים שקיפחו את חייהם בגלל מחדלים של המדינה. אנחנו שומעים פה ושם על מבצעים, אבל הנשק צץ כל יום מחדש, זו דלת מסתובבת. פשוט חרפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר