הפיגוע בסוף השבוע

ראש עיריית כפר קאסם השתתף בהלוויית המחבל

ראש עיריית כפר קאסם, עאדל בדיר, השתתף בהלוויתו של המחבל שביצע בעיר את הפיגוע המשולב ביום שישי לפנות בוקר • המשטרה חשפה תיעוד חדש (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
המחבל בשעת הפיגוע (צילום: דוברות המשטרה)

אמש (שבת) התקיימה הלוויתו של המחבל נעים מחמוד בדיר שביצע את הפיגוע המשולב נגד לוחמי משמר הגבול בלילה שבין חמישי לשישי בעיר כפר קאסם.

מי שהשתתף בהלוויה היה לא אחר מאשר ראש עיריית כפר קאסם, עאדל בדיר, שהגיע להלוויה המצומצמת שהתקיימה לפי הוראות המשטרה. ראש העיר השתתף בהלוויה למרות שהמשטרה חשפה תיעוד חדש בו נראה המחשבל מבצע את הפיגוע המשולב.

ביום שישי, לאחר הפיגוע, התבטא ראש העיר כי יש לחכות עם המניע למעשה של החשוד: "צריך לחכות למניע, נחכה לאנשי המקצוע. לילד אין קשר לאנשים שיכולים להיות מעורבים. הנשק בחברה הערבית מכוון נגד כולם, ראינו השבוע גם נגד ילד בן שנתיים. בעבר גם כוון נגד זקנים בני 90-80 ונגד נשים בהיריון. הנשק שמכוון בחברה הערבית הוא בעיה וזה טיפול שלי כראש עיר, של המשטרה ושל מפקד המחוז. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם המשטרה".

המחבל אורב, מפספס ודורס • תיעוד מהפיגוע המשולב

כזכור, משטרת ישראל חושפת אמש (מוצאי שבת) את התיעוד המלא מהפיגוע המשולב בכפר קאסם מתוך מצלמות האבטחה והמצלמות שהותקנו על גופם של השוטרים.

בתיעוד המלא ניתן לראות שלב אחר שלב מהפיגוע, משיחת הטלפון והמארב שביצע המחבל לשוטרים, המשך בתגובה המהירה ל מארב, לדיווח ברשת הקשר ולאחר מכן לנטרול המחבל.

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי אמר בהתייחסות לפיגוע: "אני מברך את מפקד המחוז והשוטרים שפעלו הלילה בכפר קאסם ומאחל בריאות לשוטרים שנפצעו באירוע".

"ראינו שוב סגירת מעגל מהירה של השוטרים שלנו בשטח עם מהירות תגובה וחתירה למגע עד ניטרול המחבל ובכך הם מנעו פיגוע רחב יותר שתוכנן ע"י המחבל כנגד כח המשטרה שפעל ביישוב".

שבתאי הוסיף כי "תוך כדי האירוע הוקפצו לשטח כוחות ימ"מ והחטיבה הטקטית של מג"ב ויחד עם השוטרים בשטח הם הצליחו להגיע מהר מאוד לנשקו של המחבל ולאמצעי לחימה נוספים שהוא הכין במטרה לעשות בהם שימוש בפיגוע ובנוסף נמצאה ברכבו סכין. ראינו הלילה שוב את גבורת השוטרים שלנו ויחד עם זאת איגוד כוחות מהיר ומקצועי שהביא לסגירת מעגל מהירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר