ריסוס רעיל

קק"ל מזהירה: אלו היערות שאל תתקרבו אליהם

קרן קיימת לישראל מבקשת מציבור המטיילים להימנע מלהגיע בשבועיים הקרובים, עד 10 בינואר לשורת יערות באזור המרכז שעוברים הדברה אווירית (בארץ)

(צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

קרן קיימת לישראל מבקשת מציבור המטיילים להימנע מלהגיע בשבועיים הקרובים, עד 10 בינואר, לא כולל שישי-שבת, ליערות הבאים במרכז הארץ, בעקבות ריסוס אווירי להדברת תהלוכן האורן:

זו רשימת היערות המלאה: פארק איילון-קנדה, יער בן שמן, תל חדיד, יער מודיעין, יער מכבים, יער שוהם, יער ראש העין, יער נחשונים, יער ברקת, יער אלעד-קולה-אלכסנדרוני, יער אשתאול, יער המגינים, יער גזר נחשון, יער לח"י, יער חולדה, יער צלפון, יער טל שחר, יער הראל, יער צרעה, פארק בריטניה, יער חרובית, יער ישעי.

תהלוכן האורן נפוץ בישראל, מצוי בעיקר במרכז הארץ, מן הכרמל עד דימונה וירוחם, וכן במטולה ובצפון הרי נפתלי. הזחלים ניזונים ממחטים של כל מיני האורן הגדלים בארץ, הזחלים גורמים נזק לעצי האורן בעיקר לעצים הצעירים.

לזחלי תהלוכן האורן שערות הגורמות לצריבה במגע. מגע של האדם עם זחל זה בכל שלב עלול לגרום לתגובה אלרגית בצורת גירוי ו/או פריחה על גבי העור או צריבה בעיניים. במקרה של מגע עם הזחל או הנשלים שלו, יש לשטוף את המקום הנגוע במים ולפנות לקבלת טיפול רפואי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר