קיבל פרטי נפטרים

כתב אישום: קבלן מצבות בדרום שיחד עובד ב'חברא קדישא'

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד קבלן מצבות על שנתן שוחד של למעלה מ-50,000 ש"ח לעובד המועצה הדתית בתמורה לקבלת פרטי נפטרים עוד טרם מועד הלוויה (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מצבות בבית קברות. תמונת ארכיון (צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90)

כתב אישום בגין שוחד הוגש כנגד קבלן מצבות גדול בדרום. הקבלן, משה בנימין בן 77, פעל על פי כתב האישום במשך תקופה ממושכת, על מנת להשיג ראשון את פרטי הנפטרים זאת באמצעות מתן שוחד לאדם, חבר במועצה הדתית בבאר שבע ועובד ב'חברא קדישא' המקומית.

בנימין מואשם כי פנה למשפחות הנפטרים לפעמים אף טרם הובא יקירם לקבורה בעוד מתם מוטל לפניהם. בכתב האישום מציינת פרקליטות מחוז דרום, כי בשנת 2021 אסר בית המשפט בבאר שבע על הנאשם משה בנימין לפנות למשפחות אבלות בטרם תסתיים השבעה - פסק אותו הפר הנאשם זמן קצר לאחר מכן.

בכתב האישום צויין כי לאחר שבית המשפט אסר עליו לעסוק בהקמת מצבות לתקופה של 180 יום, פעל בנימין להקים 'חברת קש' דרך קרובי משפחתו ואף פנה לייצרנים בשם אותה חברה. כאשר באו שוטרי משטרת באר שבע לעצור אותו בגין כך, נמלט בנימין מהבית ונעצר רק מספר ימים לאחר מכן.

פרקליטות מחוז דרום מבקשת מבית המשפט לייחס חומרה רבה למעשיו של בנימין זאת בשל ביזוי כבוד המת שנוצר בגלל מעשיו וכן בשל מתן השוחד הפוגם בשמירת הכספים הציבוריים. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לאסור על בנימין לפנות לאבלים לצמיתות זאת מלבד בקשת הפרקליטות לעצור את הנאשם עד תום ההליכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר