מכולות ענק נפלו לים

אלפי מוצרים נפלטו לחופי אשקלון - המונים בזזו את השלל

תיעודים בלתי שגרתיים חורכים את הרשתות החברתיות. אלפים מתושבי אשקלון ואף מחוצה לה, נהרו לעבר החוף הצפוני של העיר הדרומית על מנת ללקט מן השלל הרב שנפלט אל החוף (בארץ, חדשות)

איצלה כץ | כיכר השבת |
מחפשים שלל (צילום: לפי סעיף 27א )

גם בשעה זו (שלישי) ממשיכים ההמונים לנהור לעבר החוף הצפוני של אשקלון. הסיבה: אלפי מוצרים נפלטים אל החוף מהים. כל התופס - זוכה.

הסיפור הבלתי שגרתי בעליל החל לפני מספר ימים, לאחר ש-3 מכולות ענק, שעשו את דרכן על אניית משא לעבר חופי ישראל, נשמטו ונפלו לים.

תיעוד רגע נפילת המכולות לים (צילום: לפי סעיף 27א)
המכולה סמוך לחופי אשקלון (צילום: לפי סעיף 27א )

הערב החלו להיפלט אלפי מוצרים מכל הסוגים בחופי אשקלון - ממוצרי תינוקות ועד מטבחים שלמים. מוצצים, בובות, בקבוקים, חלקי חילוף למטבחים, חלקי שיש, משחקים לילדים, משחקי קופסה, מתלים מנירוסטה ואף קרמיקות באיכות טובה. השמועה פשטה לה כנפיים ועד מהרה החלו אלפי אנשים לאסוף מכל הבא ליד.

חלק מהשלל והמוצרים הרבים (צילום: לפי סעיף 27א )

במשך מספר שעות, כולל בשעות אלו, ממשיכים ההמונים למצוא חפצים ופריטים שלא ניזוקו מהרטיבות. השיטה - כמו בבית הספר. כל הקודם זוכה.

עמליה, תושבת אשקלון, מספרת לכתב 'כיכר השבת': "בעלי התקשר אליי. הוא לא בעיר אבל הוא ביקש שאני יעלה לאוטובוס או על מונית כי אולי אני אמצא משהו טוב". עמליה ליקטה משם 2 מתלים מנירוסטה ומציינת כי היה שווה לקחת מונית.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר