אחרי 5 שנים

הגננת המתעללת הוסגרה לישראל מגיאורגיה

חשודה בהתעללות בגן ילדים בטירת כרמל משנת 2018 נמלטה מהארץ לגאורגיה ואתמול הוסגרה לישראל: המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרה (חדשות בארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

חשודה בהתעללות בגן ילדים בטירת כרמל משנת 2018 נמלטה מהארץ לגיאורגיה ואתמול הוסגרה לישראל. המשטרה תבקש היום (שישי) להאריך את מעצרה.

ראשיתה של חקירה בחודש פברואר שנת 2018 בעקבות קבלת תלונה במשטרת טירת כרמל על ידי סייעת בגן ילדים אשר התלוננה כי בעלת הגן מכה את הילדים בגן.

החשודה נעצרה וחוקרי תחנת טירת כרמל פתחו בחקירה ואיסוף ראיות כנגד החשודה, בעלת הגן, תושבת טירת כרמל בת 38, במהלכה שוחררה בערובה לביתה.

במהלך החקירה החשודה נמלטה מהארץ למדינת המוצא שלה, אוזבקיסטן. התיק הועבר לפרקליטות ובשל חומרת המעשים הוחלט לבקש על הכרזתה כדרושה לחקירה במדינות העולם.

הוצאה הודעה אדומה למדינות שונות ברחבי העולם עם בקשה להסגרת החשודה לישראל. החשודה נעצרה בחודש אפריל שנת 2022 בעת שנכנסה למדינת גיאורגיה.

החשודה הייתה עצורה בתקופה של כ-9 חודשים בגיאורגיה כאשר במקביל הוגשה בקשה להסגרתה לישראל לשם כך התנהלו מספר דיונים בבתי משפט בגאורגיה בסיומן אושרה הסגרתה לארץ.

בתאריך 29.12.22 הגיעו נציגי משטרת ישראל לגיאורגיה, קצין החקירות והמודיעין של טירת כרמל רפ"ק איימן סאלח ושוטרת רס"ל פנינה חייקין, ובסיוע נציג המשטרה במדינות הבלקן סנ"צ אורי רובינזון חברו השוטרים למשטרה המקומית של גאורגיה, קיבלו אחריות על החשודה והביאו אותה ארצה.

היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרה בבית משפט השלום בחיפה, כאשר בהמשך בכוונת המשטרה והפרקליטות להגיש כנגדה כתב אישום בהקדם עם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר