"נסע שלא כדין"

יו"ר הכנסת היוצא הורה לנהג לנסוע על נת"צ - ונקנס; זו הבקשה החריגה שלו

יו"ר הכנסת היוצא מיקי לוי, פנה לאחרונה לכנסת, כדי שהדו"חות שקיבל על נסיעה בנתיב תחבורה ציבורית - יבוטלו. גורם בכנסת טען ל'כאן חדשות', הכנסת לא אמורה לטפל בדו"חות שלו (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
מיקי לוי נפרד מכס היו"ר (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יושב ראש הכנסת היוצא מיקי לוי, עורר הרבה אמוציות בקרב חברי האופוזיציה בזמן כהונתו, והערב (ראשון) חושף מיכאל שמש ב'כאן', כי הוא מבקש מהכנסת לשלם לו את הקנסות שקיבל על נסיעה בנת"צ.

על פי הדיווח, לוי היה נוהג לנוסע על נתיב תחבורה ציבורית (נת"צ), ואף היו פעמים שהוא הורה לנהג שלו לנסוע על הנתיב שמיועד לתחבורה ציבורית ובעקבות כך, הוא ספג מספר דו"חות.

לוי, שפינה את מקומו לטובת יריב לוין (שפרש לטובת אמיר אוחנה. ד"ה), הגיש בקשה לכנסת שתשלם או שתבטל לו את הדו"חות, למרות שעל פי חוק הוא לא היה אמור ולא היה לו את האישור לנסוע על הנת"צ.

לוי מצדו טוען, כי הכנסת הייתה אמורה לדאוג לרישום הרכב שלו שיוכל לנסוע בנתיב המדובר, גורם בכנסת אמר לשמש: "מיקי לוי נסע בנת"צ שלא כדין הכנסת לא אמורה לשלם או לטפל עבורו בדו"חות שהוא קיבל".

מיקי לוי מסר תגובה למיכאל שמש: "יושב-ראש הכנסת הוא אחד מארבעת סמלי שלטון המאובטחים על ידי היחידה לאבטחת אישים ורשאים לנוע באופן חופשי על נתיב תנועה לרכב ציבורי על פי הנהלים. במקרה המדובר גורמים בכנסת שכחו לעדכן את משרד התחבורה שהרכב הוחלף ולכן מספרו לא הופיע במשרד התחבורה והגיעו 3 דוחות. הבקשה לביטול הדוחות הועברה לייעוץ המשפטי של הכנסת ובתוך כך הדגיש יושב-ראש הכנסת כי במידה והם לא יבוטלו, ישלם את הדוחות מכיסו למרות התקלה של גורמים בכנסת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר