"שחקן יחיד"

שר התקשורת שלמה קרעי: תקציב תאגיד השידור הציבורי יקוצץ במאות מיליונים

חבר הכנסת מהליכוד נגד תאגיד השידור הציבורי: "אני רוצה לפתוח פיות לא לסתום" • על הרפורמה המשפטית: "הציבור שהלך לקלפי - ידע" (תקשורת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
קרעי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שר התקשורת שלמה קרעי הודיע הערב (מוצאי שבת), בראיון שהעניק לתוכנית 'פגוש את העיתונות' בחדשות 12, על קיצוץ של מאות מיליוני שקלים בתקציב תאגיד השידור הציבורי "כאן".

קרעי טען כי אין מקום לשידור ציבורי במדינה. במהלך הראיון לחדשות 12 אמר: "התקציב של התאגיד יקוצץ במאות מיליונים. מאות המיליונים האלה היום הולכים לשחקן יחיד בשוק (תאגיד השידור הציבורי) וחוסמים את כל התחרות בשוק".

הוא הוסיף: "אני רוצה לפתוח פיות, לא לסתום. במקום לשים ארבע מאות מיליון בתאגיד, שרק איתם הוא יכול לעשות הפקות מקור וכל יתר הערוצים לא יכולים לעשות - נמנף את זה".

שר התקשורת התייחס גם לרפורמה במערכת המשפט ואמר כי מדובר בפשרה. "אני מוכן לכל שינוי שישאיר את נבחרי הציבור ככאלה שמחליטים וקובעים, המילה האחרונה תהיה בידי נבחרי הציבור", אמר קרעי.

הוא טען בראיון לחדשות 12: "כאשר הציבור הלך לקלפי הוא ידע. בכל כנס, תמיד דיברנו על זה. מכיר את המושג אפליה מתקנת? לאופוזיציה יש 100% במוסד שנקרא בג"ץ. אבל יש שופטים, השופטים יפסקו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר